  • Data: 2010-02-16 13:12:56
    Temat: Re: Canon 50/1.8 MK1 i MK2
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Ja też ubawiłem się. Podpiąłem w sklepie 50/1.4 oraz 50/1.8
    > do C 450 D i wiem, że 50/1.8 to wywalenie pieniędzy w błoto. :)
    >
    > Ponadto obejrzałem kilka testów i wysłuchałem opinii innych
    > osób, które podzieliły moją opinię. :)

    To widać musiały to być osoby z twojej byłej koterii białostockiej zanim z
    niej wyleciałeś, o której tak barwnie przy każdej okazji tu łzawisz.
    Widać zgadzaliście się we wszystkim, nawet w największych idiotyzmach.

    Jak może być wywalaniem pieniędzy w błoto zakup obiektywu za pieniądze,
    które on kosztuje (200 - 400 zł) ?
    Zwłaszcza, ze działa i to dość przyzwoicie, dając posmak jakości stałki.
    Niejednego "kitowca" ten obiektyw wprowadził w świat jasności i płytkiej GO.
    To właśnie na temat 50/1,4 da się usłyszeć takie opinie. Ja sie akurat z
    nimi nie zgadzałem bo zawsze przeszkadzała mi pięciolistkowa przysłona. Poza
    nią i odrobinę mniej sprawnym silnikiem, 50/1,8 to stosunkowo dobry
    obiektyw.

    adam