  • Data: 2009-01-29 13:40:06
    Temat: Re: Canon 40D Vs Nikon D90 (Filmy HD?)
    Od: "Piotr Sikorski" <s...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę przyznać, że to dosyć odważne porównanie PENTAX'a 100D i Canona 40D.
    Chociaż muszę przyznać, że jestem dosyć zadowolony z tego, co dostaje z tego
    aparatu w stosunku do ceny jaka za niego zapłaciłem... ;-)

    Dziekuję za odważną uwagę...

    Użytkownik "Howk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > PENTAX'a 100D (wiec raczej amatorski aparacik, który jak myślę poznałem
    > już
    > od podszewki) i zamierzam zrobic malutki krok do przodu w mojej scieżce
    > fotograficznej.

    :)) niezłe, zamieniasz amatorskie body na inne amatorskie body, ani
    lepsze ani gorsze od starego, więc robisz zdecydowany krok do
    przodu ;))))