  • Data: 2009-05-02 12:38:22
    Temat: Re: Canoc sx10 vs Olympus SP-590 uz
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gtgvk2$bb2$1@inews.gazeta.pl...

    > razie moze faktycznie okresl jakies priorytety.

    Priorytet zawsze mam jeden. Bardziej koncentrować się na obiekcie - niż na
    aparacie :)
    Audiofil potrafi wydać kilka tys na wzmachol - tymczasem słucha "tabelkami"
    z Audio, bo musi być "trendy". Ja nie chcę szmelcu rzecz jasna. Cyhcę wydać
    na aparat ok 2tys zł. Taki mam budżet. Myślałem co prawda i Olku 520tce w
    zestawie z 2 obiektywami (Fotojoker). Sęk w tym, że dobre lustro - kosztuje
    a taki zakup to pewnie dopiero początek wydatków. Kompakt ma w sobie większą
    uniwersalność. Uwielbiam plenery o ŚWICIE - a więc mało światła. Lustro
    widzi więcej przejść tonalnych itp itd.
    Kupuję już 2 miesiące i nie mogę się zdecydować. Pozostaje łażenie po
    salonach z kompletem kart (mam takowe) i trzaskanie paru fotek w sklepie - a
    potem ocena w domu przy kompie.
    Domyślam się - robić je w najwyższej możliwej rozdziałce dla cyfraka bez
    kompresji?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl