  • Data: 2011-05-11 20:38:57
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: Tomek C <a...@...sigu.> szukaj wiadomości tego autora

    "quasi", dnia 11-05-2011 o godzinie 21:27:50 w wiadomości
    <news:4dcae395$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> napisał/a:

> [...]

    To, że TVP się nie liczy to wiem. Miałem na mysli poziom komentarza

    > Swoją drogą co sądzicie o przyszłości Orange Sport? Teraz mało kto
    > będzie płacił za ten kanał jak nie będzie w nim polskiej piłki.

    A co ma być? Po prostu straci status kanału premium i dołączy do
    pozostałych platform.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"