  • Data: 2009-02-15 11:41:21
    Temat: Re: Całkiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek \Plumpi\ <p...@w...pl> napisał(a):

    > A elektroniki wyprodukowanej w Japonii.
    > Masz typowo polulistyczne podejście do tego tematu.

    > Widać masz mgliste pojęcie o technice i elektronice w ogóle.
    >
    > Reszty nie będę komentował, bo jest typowym pier..... frustrata.
    > Chłopie zamiast pisać pierdoły weź się za naukę. Może kiedyś trafi Ci się
    > podobna oferta i znajdziesz lepiej płatną pracę od tej, którą masz lub masz
    > mieć obecnie. Pracę, która poza dobrą kasą, da Ci jeszcze satysfakcję
    > zamiast frustracji :)))

    zachowujesz się jak byś się z łańcucha urwał. Wiesz młokosie. Ja przez całe
    życie się uczyłem i robię to w dalszym ciągu. Wiedza jaką posiadam by cię
    zabiła. Na dodatek próbowałem uczyć różnych durniów. Czasami wychodziło, a
    czasami nie. Nie zamierzam zmieniać pracy. Do emerytury mi już niewiele
    zostało. Lepiej płatnej pracy też nie potrzebuję. Nie zamierzam być
    najbogatszym na cmentarzu. To nie jak mam stres tylko ty. Mnie kryzys nie
    dotyczy. To takim jak ty w najbliższym czasie naleje się wody do dupy. I
    zapewne stąd twoja durnowata i nie wyważona wypowiedz.