  • Data: 2009-02-15 12:22:19
    Temat: Re: Całkiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zakochany w obokrajowcach jestes... formalnie zapatrzony jak moj pies we
    > mnie.... co polskie to dla Ciebie feee - moglbys sie tak nie obnarzac? -

    Nie jestetm zakochany lecz patrzę na to w sposób realny.
    Skoro w Polsce nie ma ludzi, którzy mają odpowiednie środki, aby finansować
    takie czy inne inwestycje to trzeba szukać za granicą inwestorów.

    > chyba ze juz w polsce nie pracujesz... nie mieszkac... ale wtedy
    > powinienes
    > trzymac to dla siebie... a nie tak "co obce to super, co polskie to d..."

    Wręcz przeciwnie pracuję w Polsce, prowadzę własną działalność i nie mam
    najmniejszego zamiaru wyjeżdżać, choć nie mogę powiedzieć, że "leżę na
    pieniądzach". Niestety takich jak ja przedsiębiorców jest stanowcza
    większość w Polsce. Wytłumacz mi zatem kto ma inwestować w takie czy inne
    przedsięwzięcia ? Ja, a może Ty ? Jestem przekonany, że nigdy w życiu nie
    prowadziłeś żadej działalności gospodarczej, a jako pracownik także niewiele
    zarabiasz, o ile w ogóle pracujesz i nie jesteś jeszcze uczniem.

    > przyklady:
    > - produkowalismy samochody - ze wzgledu na to ze wiekszosc takich jak Ty
    > mowilo ze to jest Feeee - nie produkujemy nic
    > - produkowalismy motocykle - ---------------|||------------------------

    No i co z tego, że produkowaliśmy ?
    Po prostu nie wytrzymaliśmy konkurencji zagranicznej, a z resztą wskaż mi
    choć jeden zakład produkcji motoryzacyjnej, który bazował tylko i wyłącznie
    na polskiej myśli oraz na polskim zapleczu maszynowm i finansowym.
    Zapewniam Cię, że nie było takiego nawet w najgłębszym PRL-u, a i przed II
    Wojną Światową nie było lepiej.
    Niestety przyszły inne czasy, inny rodzaj produkcji, gdzie najważniejszym
    jest, aby produkować dużo i tanio zmagając się z silną konkurencją.
    Wymaga to jednak sporych inwestycji na modernizację zakładów. Myślisz, że
    był by ktoś w Polsce w stanie to sfinansować ? Ja w to wątpię.
    Jak widać nie tylko ja wątpiłem, dlatego też obecnie w Polsce produkuje się
    Opla, VW, Mercedesa oraz wiele innych marek samochodów i motocykli oraz
    artykuły AGD: Sony, LG, Samsung, Whirlpool, Elektrolux oraz wiele, wiele
    innych.
    Mnie osobiście "wali" kto mi płaci i dla kogo pracuję, byle bym za to co
    zarobię mógł żyć godziwie.
    Wspólna Europa obliguje nas do współistnienia i współpracy. Obliguje nas
    także do tego, żeby pracować, produkować, kupować i sprzedawać nie tylko w
    Polsce.

    > i co tu wiecej mowic... ryby glosu nie maja...

    No własnie - nie dyskutuj :)