    From: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Date: Wed, 27 May 2009 10:43:39 +0200

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > Podzielę się z Wami swoimi uwagami dotyczącymi twórczości Grzybola -
    > wzbudza w końcu wiele kontrowersji.
    >
    > Wielu z Was drażnią jego teksty, ataki skierowane w stronę 'elity'
    > pl.rec.motocykle.
    > Stał się ostatnio ulubionym 'trollem', którego wypada zjechać.
    > Wiadomo - łatwo wyżyć się w grupie (ku uciesze tłuszczy) nad
    > pojedyńczym, teoretycznie słabszym osobnikiem - nieważne jest czy to o
    > czym pisze ma sens, czy nie ...
    > Grzybol krytykuje ciągle grupowe 'kolesiostwo', stworzenie z
    > pl.rec.motocykle kącika wzajemnej adoracji. Nie podoba mu się twór,
> [...]

    Słowo "krytykuje" jest nieco nie na miejscu. Grzybol to poprostu
    wulgarny prostak który łatwo się irytuje i na jakikolwiek zgrzyt
    pomiędzy jego wizją świata a rzeczywistością zaczyna rzygać inwektywami.
    Też jestem z zewnątrz, też mam 2 fakultety (a nawet 3), też wkurza mnie
    towarzystwo wzajemnej adoracji na grupie, więc mogę założyć że mam
    jednak obiektywny obraz p.r.m.

    > Bo grupa ta była kiedyś źródłem nieocenionej wiedzy, jej członkowie
    > pomagali 'starym', pomagali 'nowym' bez ciągłego czepiania się i
    > pseudozabawnych off-topiców. W tej chwili jest (w olbrzymiej części)
    > zbiorem znajomków, którzy na każdym kroku starają się podkreślić swoją
    > wyższość nad osobami 'spoza kręgu'.

    Oraz troli, często wulgarnych. Z tych dwóch grup pierwsza jezd
    zdecydowanie bardziej zjadliwa.

    > Jeżeli członka 'elity' skrytykuje się słusznie za coś - zaraz stanie
    > za nim mur kolesi-obrońców. Rzecz w tym, że jedynym usprawiedliwieniem
    > dla krytykowanego nie są wtedy rozsądne argumenty, a teksty w stylu
    > 'nie znasz go, więc zamknij się - to zajebisty koleś, z nim się
    > zajebiście jeździ, pije na zlotach, jest świetnym gościem, a ty jesteś
    > dupkiem i spadaj stąd'.

    Ano racja, wkurzające. Ale takich łatwiej olać lub ośmieszyć rzeczowymi
    argumentami.

    > Dlaczego Was irytuje Was tak Grzybol, dlaczego naigrywacie się z niego
    > na każdym kroku i piszecie różne niemiłe rzeczy, traktujecie go jak
    > idiotę?

    A na takiego argumenty nie działają, bo jakie argumenty można postawić
    naprzeciw steku wyzwisk?

    > Otóż dlatego, że Grzybol ma w wielu punktach całkowitą rację -
    > a prawda Was boli.

    Hmm, żeby mieć rację trzeba się najpierw wypowiedzieć w jakimś temacie.
    Może ja niezbyt uważnie czytam tą grupę ale na kilkadziesiąt wątków z
    udziałem grzybola tylko w jednym wyraził swoją opinię. Wszystkie
    pozostałe to niskich lotów ataki personalne. Skoro jego twórczość
    ogranicza się tylko do wyzwisk to właściwie w czym on może mieć rację? W
    tym że ktoś jest pedałem, ktoś szmatą a czyjaś matka jest brzydka? Nie
    sądzę.

    > Czasem trafiają mu się gorsze momenty - też potrafi kogoś obrazić.
    > Zastanówcie się jednak czy Wy zachowywalibyście się na jego miejscu
    > inaczej

    Oczywiście. Na przykład ja. Zaczepki zignorowałem, odpowiedzi których
    potrzebowałem uzyskałem i nawet nie musiałem w tym celu używać słow na k
    i na p :)

    > To moja pierwsza i ostatnia wypowiedź - nie będę odpisywał na
    > zaczepki, które może zaraz wypełnią ten wątek.
    > Wyraziłem swoje zdanie, które ... wierzcie mi ... jest wspólne u wielu
    > osób czytających grupę. Tylko Wam wydaje się, że w gronie kolesi
    > jesteście wyjątkowi i zabawni ... Tylko Wam. Warto się czasem nad
    > sprawą zastanowić ...

    A Tobie wydaje się że aż tak wielu jest czytaczy popierających trolli.
    Z dwojga złego - zaczepki kolesia który nie ma racji kontra zaczepki
    kolesia który ma dwa fakultety ale pisze głownie o seksie analnym - wolę
    jednak kolesiostwo. Przynajmniej czasem używają argumentów, a że
    autorytety przesłaniają im fakty ... cóż ... to też cenna informacja.
    Jeśli kiedyś spotkam takiego to będę wiedział żeby nie oczekiwać od
    niego wiedzy technicznej.