  • Data: 2009-05-27 10:49:00
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sqeeb wrote:

    > Bo generalizacja jest zła.

    Znaczy jak, omawiajac sytuacje dotyczaca calej grupy mam wypisac kazdego
    z osobna?

    > Da sie. Trzeba tylko dodac kruczek, ze 'są wyjątki' ;-P

    Wyjatki wynikaja z definicji generalizacji.

    > A tego ostatniego nie zrozumiałem.

    Do tego zmierzam. Nie zrozumiales, bo mnie nie znasz. Na tym polega caly
    problem z ta grupa - ci ktorzy sie znaja maja jakis wyksztalcony kod
    zartow, powiedzen, anegdotycznych odpowiedzi powiazanych z tym, co
    przezyli. Ci, ktorzy jedynie czytaja nie maja mozliwosci zlapac tych
    zartow. Ale czy to jest zaraz powod, by sie czuc przesladowanym?
    K.14.