  • Data: 2009-05-27 09:55:48
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sqeeb wrote:

    > Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

    Czemu?

    > Sami sie plujecie(plujemy?), że garstka oszołomów jadących czysta na
    > gumie robi opinie reszcie, więc może chociaż nie powielajmy(powielajcie)
    > tych samych błedów.

    A teraz co wlasnie zrobiles? Ja sie nie pluje na garstke oszolomow.
    Wrecz przeciwnie, jak widze ciotowato jezdzacych motocyklistow, ktorzy
    pyrkaja 50 w miescie, nie pchaja sie w korkach, nie wyprzedzaja majac w
    chuj miejsca - to mnie krew zalewa. Na ich tle wychodze na bandyte,
    spoleczenstwo mnie szykanuje, zdecydowane wole jezdzic na tle oszolomow.
    Motocykl ma zapierdalac i ma byc swieta krowa.
    Ja se przypomne ta petycje o farbe z pasow to smiac mi sie chce, boze,
    jaki ja glupi bylem.
    Wracajac jednak do meritum - konieczna jest jakas generalizacja, inaczej
    nie da sie prowadzic dyskusji.

    HA! Organizacja JEDEN rzondzi!
    K.14.