  • Data: 2009-03-18 14:45:34
    Temat: Re: Cala prawda o AF - pomiary
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym sie spodziewal raczej ze bedzie gorzej.
    >
    > 50/1.2 calkowicie otwarty daje pewnie mniej kontrastowy
    > / ostry obraz / ma mniejsza rozdzielczosc niz 50/1.4 tez otwarty.
    > Uklad AF, ktory pracuje wlasnie przy otwartym obiektywie
    > bedzie mial na moje oko trudniej oszacowac czy trafil
    > "w punkt" czy tez w krzaki ;)

    akurat kontras ma najlepszy jaki kiedykolwiek widziałem, i kolorki,
    ostrość do 2.0 jest taka sobie , ale nie robię zdjeć na billboardy
    zbyt często wiec jest ok, jesli trafi AF to na 1.6 mogę zrobic rozkładówkę
    do czasopisma( i robię).

    Bardziej chodziło mi o odporność mechaniczną i co za tym idzie ogólną
    sprawność
    AF -silnik, bo EF 50/1.4 ma słabiutką i wystarczy lekko nacisnąć przypadkowo
    przednią część a micro usm (jaki tam jest) już nawala ( miałem 3 szt to
    wiem)
    A w 50/1.2 jednak wszystko jest bardziej pancernie zbudowane ( L) no i jest
    normalny USM.

    Plus zalety "noktowizora" czyli świeczki wystarczaja do focenia ,
    plus taka modna teraz mała GO, za którą klienci chcą płacić. Ogólnie zwrócił
    się kilkukrotnie.

    > Noo jak Canonem nie umiesz robic zdjec to i Nikon nie pomoze ;-)

    pewnie tak :) ale nowe zabawki to nowa zabawa :-D

    > Jakbys czesciej czytaj grupe to by juz wiedzial, ze AF w Canonie
    > od modelu 450 w gore jest ok :) Napewno cos zle robisz ;)

    no to się nie łapię
    bo mam 5D i 400D :(

    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO