  • Data: 2020-09-08 17:04:29
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/09/2020 10:21, Cavallino wrote:

    > Zoe ma.
    > Identyczną j/w.
    >
    > I sposób na odblokowanie kolummy kierownicy również.
    > Więc tak jak pisałem - sprawa nie ma związku z rodzajem napędu.

    > To nie ja szukam dziury w całym i wydaje mi się, że jednak prawidłowo
    > odczytałem Twoje intencje w tym wątku.
    > Tyle że nie wyszło, więc teraz próbujesz się wycofywać rakiem....

    Masz dla I-Pace:

    Przed rozpoczęciem holowania specjalista musi uaktywnić funkcję
    serwisowego wyłączenia położenia parkowania. Procedura włączania
    mechanizmu zwalniania położenia parkingowego skrzyni biegów jest
    wyjaśniona w oddzielnej publikacji przeznaczonej dla personelu serwisu.
    Brak aktywacji funkcji serwisowego wyłączenia położenia parkowania może
    doprowadzić do poważnego uszkodzenia pojazdu.