eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5. › Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
  • Data: 2020-09-09 07:10:45
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-09-2020 o 17:04, K pisze:
    > On 08/09/2020 10:21, Cavallino wrote:
    >> W dniu 08-09-2020 o 11:00, K pisze:
    >>> On 08/09/2020 09:28, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 08-09-2020 o 10:18, K pisze:
    >>>>
    >>>>>> Ale gdzie nie ma prądu, w akumulatorze trakcyjnym, czy zwykłym 12V?
    >>>>>> Bo ten drugi przypadek chyba za bardzo się nie różni od braku
    >>>>>> prądu w spaliniaku, prawda?
    >>>>>
    >>>>> Chodzi o taki brak pradu gdzie nie mozesz zrzuc z P na N.
    >>>>
    >>>> Czyli taki sam problem, jak w każdym innym samochodzie z automatem,
    >>>> niezależny od rodzaju napędu?
    >>>>
    >>>
    >>> Podobny. Bo w spalinowych z mechnicznym lewarkiem jest magiczny
    >>> guziczek, ktorym mozesz zwolnic z P na N. W tych z dzojstikiem jest
    >>> to bardziej skomplikowane jak pokazuje BMW.
    >>> W elektrycznych z zablokowanymi kolami nic na szybko znalezc nie moge
    >>> ale wyglada, ze na pewno czesc nie ma takiej mozliwosci:
    >>
    >> Zoe ma.
    >> Identyczną j/w.
    >>
    >> I sposób na odblokowanie kolummy kierownicy również.
    >> Więc tak jak pisałem - sprawa nie ma związku z rodzajem napędu.
    >>
    >>> Nie, dyskusja dotyczy ogolnie problemu bez wzgledu na naped. Nie
    >>> szukaj dziury w calym.
    >>
    >> To nie ja szukam dziury w całym i wydaje mi się, że jednak prawidłowo
    >> odczytałem Twoje intencje w tym wątku.
    >> Tyle że nie wyszło, więc teraz próbujesz się wycofywać rakiem....
    >
    > Masz dla I-Pace:
    >
    > Przed rozpoczęciem holowania specjalista musi uaktywnić funkcję
    > serwisowego wyłączenia położenia parkowania. Procedura włączania
    > mechanizmu zwalniania położenia parkingowego skrzyni biegów jest
    > wyjaśniona w oddzielnej publikacji przeznaczonej dla personelu serwisu.
    > Brak aktywacji funkcji serwisowego wyłączenia położenia parkowania może
    > doprowadzić do poważnego uszkodzenia pojazdu.

    Ale dasz głowę, że dla żadnego spalinowego automatu, nic podobnego nie
    wymyślili?
    Np. w Jaguarze?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: