  • Data: 2020-09-08 19:11:48
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/09/2020 17:47, Myjk wrote:
    > Tue, 8 Sep 2020 16:04:29 +0100, K

    > Fajnie, a teraz pokaż to samo dla samochodów spalinowych -- bo póki co
    > pokazałeś rzeźbę yutuberów, którzy być może wyciągnęli tę wiedzę też z
    > publikacji serwisowej a nie użytkownika. Bo jak dla mnie, gdyby to miała
    > być funkcja użytkownika, to by nie było koniecznośći grzebania od dołu w
    > skrzyni ampulem albo rozbebeszania "mieszka" skrzyni biegów.

    Czemu ja Ci mam pokazywac? Ja Ci juz pokazalem.
    BMW dodaje imbusa w zestawie do samodzielnego odblokowania skrzyni. Wiec
    wiedza musi byc w instrukcji obslugi, a ze koniecznosc robienia tego
    wymaga takich akrobacji to oczywista glupota projektantow. Byc moze w
    I-PACE nie mozna tego zrobic samemu imbusem lub przy pomocy pana
    Zdzislawa z Auto Laweta 24h s.c. i konieczna jest wizyta magikow z
    autoryzowanego serwisu, ktorzy musza sie podlaczyc np. laptopem.