  • Data: 2012-07-03 18:45:44
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jsv71i$6e7$1@mx1.internetia.pl...

    > http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
    > pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

    Wybacz, ale to nagranie tylko świadczy o Twoim braku znajomości PoRD.
    Pomijam już słownictwo i zachowanie wobec innych kierowców, bo jest na
    prawdę żałosne.
    Wjeżdzasz na zakorkowane skrzyżowanie, na którym stoją już samochody
    próbujące opuścić to skrzyżowanie, na długo zanim dojeżdzasz do tego
    skrzyżowania.
    Pakujesz się na siłę i do tego się awanturujesz. To, że Tobie zapaliło się
    zielone światło nie oznacza, że masz prawo pakować się na takie skrzyżowanie
    i do tego wymuszać pierwszeństwo na innych kierowcach.