  • 61. Data: 2012-07-04 15:45:26
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
    > pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

    Ty to lepiej nie przyjeżdżaj do np. krakowa. Tu takie sytuacje są na
    porządku dziennym, nie mówiąc o dużo bardziej niebezpiecznych. Jeszcze by
    kolega zwariował od nadmiaru bluzgów, albo zszedl na zawał ;) . Z drugiej
    strony, nie wjeżdża się na skrzyżowanie, jeśli nie ma tam miejsca na
    kontynuację jazdy i zielone z twojego kierunku nic w tym nie zmienia. Jakbyś
    jechał np. egzaminem, to byłby koniec Twojej trasy.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2012-07-04 15:58:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 15:21, jerzu pisze:

    > Widziałem. Jakbym zwracał uwagę na takie pierdoły w codziennym ruchu,
    > to bym dawno na zawał pierdolnął.

    No właśnie. Facet chwali się, że robi miesięcznie x-dziesiąt tysięcy km,
    a zachowuje jak dziewica, którą ktoś próbował przelecieć na pierwszej
    randce.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 63. Data: 2012-07-04 15:58:56
    Od: "Maciek" <k...@g...pl>

    >Ty to lepiej nie przyjeżdżaj do np. krakowa. Tu takie sytuacje są na
    >porządku dziennym, nie mówiąc o dużo bardziej niebezpiecznych. Jeszcze by
    >kolega zwariował od nadmiaru bluzgów, albo zszedl na zawał ;) .

    ...albo by się zabił na pierwszym lepszym skrzyżowaniu ale i nakręciłby film
    godzinny z takimi sytuacjami w 30 min ;-D Nie ma się co podniecać takimi
    pierdołami, co kawałek tak jest w godzinach szczytu.

  • 64. Data: 2012-07-04 17:00:08
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie?? drog?wce?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 15:12, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz, że jak zaczniesz tupać nóżkami i wyzywać to nagle rzeczywistość się
    > zmieni? :)
    > Zauważ, że w tym wątku wypowiedziało się już kilkanaście osób i wszyscy
    > jednoznacznie twierdzą, że wina leży po Twojej stronie.
    > Przemyśl to sobie, wyciągnij wnioski i przestań winić cały świat za swoje
    > błędy.

    Kilkunastu krzykaczy trolujących w każdym wątku na p.m.s. Jak pytałem o
    możliwe przyczyny wyższego spalania w i30 to zajęli się tym, że i30
    powinno palić 6l i żadne na chwile nawet nie zastanowił się i nie
    spróbował doradzić gdzie szukać, choć w innych wątkach kreują się na
    znawców techniki motoryzacyjnej. Ci sami także nie mogą się zdecydować
    czy jednak jestem kapelusznikiem, czy piratem i chamem drogowym (nie
    podjęli jeszcze decyzji, co bardziej poprawi im samopoczucie). Zresztą w
    tym konkretnym przypadku policja także jest innego zdania niż ta banda
    frustratów i dostrzegają wjazd na czerwonym (choć może to wynika z tego,
    że oni znają to skrzyżowanie i wiedzą jak tam jest zorganizowany ruch -
    tak byłem z filmem w KMP). Powyższe dowodzi, że towarzystwo wzajemnej
    adoracji ma zarówno mizerne pojęcie o technice motoryzacyjnej, jak i
    przepisach. Ich aktywność tu ma na celu leczenie własnych frustracji i z
    dzieleniem sie wiedzą za wiele wspólnego nie ma. Szkoda tylko, że
    zakrzyczeli tych pozostałych i "przywłaszczyli" sobie tym samym niejako
    p.m.s na własność. Z chęcią bym jeszcze zobaczył na jakimś torze co
    potrafią w kwestii techniki prowadzenia samochodu i obawiam się, że i tu
    wyniki byłyby mizerne. :)

    ps. ustaw poprawnie swojego OE. Dziękuję.

  • 65. Data: 2012-07-04 17:50:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/07/2012 13:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Kłamco - słychać coś innego!

    Strzały słychać, ot co!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 66. Data: 2012-07-04 19:04:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 15:58, Grejon pisze:

    > No właśnie. Facet chwali się, że robi miesięcznie x-dziesiąt
    > tysięcy km, a zachowuje jak dziewica, którą ktoś próbował
    > przelecieć na pierwszej randce.

    11/10

    MEGUSTA :)

  • 67. Data: 2012-07-04 20:16:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 15:45, tor pisze:

    > Ty to lepiej nie przyjeżdżaj do np. krakowa. Tu takie sytuacje są na
    > porządku dziennym, nie mówiąc o dużo bardziej niebezpiecznych.

    To co tam robi drogówka? Nic tylko ustawić się na skrzyżowaniu np. busem
    z kamerami i 300m dalej wlepiać mandaty (i tu bym ich popierał w całej
    rozciągłości).

    Pomimo, że do wielu przepisów ruchu drogowego mam ambiwalentny, czy
    wręcz olewający stosunek (np. ograniczenie do 40km/h na łuku drogi w
    środku lasu, który da się pokonać spokojnie przy 100km/h i nie ma na tym
    łuku, ani bezpośrednio w jego towarzyskie drogi podporządkowanej...
    Są jednak przepisy, które uznaję za świętość i należy do nich czerwony i
    pomarańczowy sygnał ze sygnalizacji, które nie tyle nie uprawniają, co
    wprost zakazują wjazdu na skrzyżowanie. Ok, może jestem - po tym jak
    wjeżdżając na zielonym rozwaliłem auto - trochę przewrażliwiony, ale mam
    chyba prawo do własnego zdania i od dziś każdy, kto w zasięgu mojego DVR
    wjedzie na czerwonym będzie na YT z podaniem numerów rejestracyjnych.

  • 68. Data: 2012-07-04 20:31:32
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jt21e7$a79$1@mx1.internetia.pl>:

    > od dziś każdy, kto w zasięgu mojego DVR
    > wjedzie na czerwonym będzie na YT z podaniem numerów rejestracyjnych.

    I znowu fantazjujesz Motyliński, czy może jednak komendanta wystawisz na YT?

    --
    Tomasz Nycz

  • 69. Data: 2012-07-04 20:33:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 20:31, 'Tom N' pisze:

    > I znowu fantazjujesz Motyliński, czy może jednak komendanta wystawisz na YT?

    Nie, to ty znowu się przypierdalasz bez powodu, bo masz małego...

  • 70. Data: 2012-07-04 20:36:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > I znowu fantazjujesz Motyliński, czy może jednak komendanta wystawisz na YT?

    Ten komendant to taki sam, jak to HD w jego DVR, co to niby Youtube
    jakość popsuło :)