  • 1. Data: 2012-06-16 03:25:10
    Temat: [CROSSPOST] Kto to jest pochrząkujący fotograf?
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za crossposta, ale chciałbym powazelinować nowy, nieznany mi
    zwrot.

    Przeglądając aukcje na aledrogo, trafiłem na następujący tekst:
    "Aparat w świetnym stanie, minimalne ślady użytkowania. Bardzo dobry sprzęt
    dla pochrząkujących fotografów."
    Do Chuja Wacława. Kto to ten pochrząkujący fotograf? Mogę się domyślać, że
    chodzi o "początkującego", ale tak wyrażał by się o swoich potencjalnych
    klientach fotografik - sprzedawca z Allegro?!

    Chodzi o tę aukcję:
    http://allegro.pl/pentax-k200d-i2419996847.html

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 2. Data: 2012-06-16 03:51:13
    Temat: Re: [CROSSPOST] Kto to jest pochrząkujący fotograf?
    Od: Jumal <j...@w...pl>

    On 2012-06-16 02:25, Koziołek wrote:

    > "Aparat w świetnym stanie, minimalne ślady użytkowania. Bardzo dobry
    > sprzęt dla pochrząkujących fotografów."

    Może chodzi o ten system stabilizacji - jak fotograf pochrząkuje w
    czasie robienia zdjęć to mogą wyjść poruszone :)

    Jumal

  • 3. Data: 2012-06-16 09:12:58
    Od: Corso <c...@n...pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 03:25:10 +0200, Koziołek napisał(a):

    > pochrząkujących fotografów

    Zapewne niezamierzone - pewnie wpisał z błędem, słownik w przeglądarce
    podkreślił na czerwono i wybrał niewłaściwą wersję z sugerownych.

    Corso

  • 4. Data: 2012-06-16 09:40:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Corso" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne niezamierzone - pewnie wpisał z błędem, słownik w przeglądarce
    > podkreślił na czerwono i wybrał niewłaściwą wersję z sugerownych.

    Ojacie, madrych mamy grupowiczow.

  • 5. Data: 2012-06-16 10:12:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Koziołek

    > Do Chuja Wacława. Kto to ten pochrząkujący fotograf? Mogę się domyślać,
    > że chodzi o "początkującego", ale tak wyrażał by się o swoich
    > potencjalnych klientach fotografik - sprzedawca z Allegro?!

    Myślę, że to Twój znajomy. :>

  • 6. Data: 2012-06-16 10:22:50
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - Koziołek napisał::
> [...]
    > że chodzi o "początkującego", ale tak wyrażał by się o swoich
    > potencjalnych klientach fotografik - sprzedawca z Allegro?!

    Hm - w zestawie za 1100 zeta: body, grip, akumulatorki. That's all! :-)
    To faktycznie zestaw dla poczatkujących i pochrząkujących ze zdziwienia
    fotoamatorów.
    Zdziwionych, że bez szkiełek zdjęcia nie wychodzą tak fajne, jak ze
    szkiełkami.
    Tutaj ten aparacik ze standardowym szkiełkiem kosztuje 1,5 tysiaka:
    http://tinyurl.com/cg4lshc
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 7. Data: 2012-06-16 10:23:55
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - Maurycy Poszepszyński napisał::

> [...]
    > szkiełkami.
    > Tutaj ten aparacik ze standardowym szkiełkiem kosztuje 1,5 tysiaka:

    Aha - i do tego nówka, nieśmigana i z gwarancją!

  • 8. Data: 2012-06-16 10:39:50
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-16 10:22, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > Tutaj ten aparacik ze standardowym szkiełkiem kosztuje 1,5 tysiaka:
    > http://tinyurl.com/cg4lshc

    Dobre. :)

    "Koszt dostawy:
    0zł - wysyłka gratis

    Produkt niedostępny
    w sprzedaży"

    --
    spp

  • 9. Data: 2012-06-16 10:49:52
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - spp napisał::

    > Dobre. :)
    >
    > "Koszt dostawy:
    > 0zł - wysyłka gratis
    >
    > Produkt niedostępny
    > w sprzedaży"

    No to masz tutaj za 1990 z dwoma zestawami szkiełek i nie marudź:
    http://gremlin.com.pl/aparat-pentax-k2000-18-50-55-2
    00-kolor-czarny-p39655.html

  • 10. Data: 2012-06-16 12:13:52
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-16 10:49, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > No to masz tutaj za 1990 z dwoma zestawami szkiełek i nie marudź:
    > http://gremlin.com.pl/aparat-pentax-k2000-18-50-55-2
    00-kolor-czarny-p39655.html

    Czyli o prawie 30% drożej ...

    --