    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CP na kompie
    Date: Fri, 22 Jan 2010 12:35:35 +0100

    W dniu 2010-01-22 11:58, Robbo pisze:
    > Ty planujesz zakupować za 2 lata system aby uruchomić na nim kartę TV
    > tak by móc oglądać dzisiaj cyfrowy polsat? Nie jest to trochę na opak?
    > Twój obecny system to jakoś Ci znika samoistnie że jesteś zmuszony do
    > kupienia nowego?

    No skąd wiesz, że nie będę sobie kupował nowego kompa np.? Albo że ten
    mi nie zdechnie i nie zdecyduję się na zakup nowego? Wiesz, już raz
    kupiłem bagażnik na dach do Poloneza i do dzisiaj mi leży :D

    > A przepraszam, ten cyfrowy polsat to masz Full-HD? Bo inwestowanie w
    > starą technologię to takie sobie... i jeszcze płacić abonament za to??!

    No akurat fullHD to ja nienawidzę. SD jest fajne. Ale co innego ciągle
    działająca telewizja, a co innego kupowanie systemu, który jest już nie
    jest wspierany. To tak jakbyś proponował zakup windows 98. Niedługo
    pewnie wycofają aktualizacje do XP i będzie śmierć systemu.

    > Dlaczego po pół roku czy roku miałbys stracić możliwość? Twój komputer
    > automatycznie się zaktualizuje do systemu x64 bez Twojej ingerencji???

    Nie. Ale możliwe, że będę musiał go zaktualizować.

    > Twierdzisz że już za pół roku będziesz zmuszony do przesiadki na x64?
    > Niby z jakiej racji?

    No choćby spali się mój komputer.

    > Jeśli się tak boisz inwestycji na marne, to jak już zainwestujesz w coś
    > to trzymaj się tego póki działa. A system Windows się nie zużywa :-)

    Zużywa się. Gdyby się nie zużywał, to bym dzisiaj pracował nadal na
    Windows 95. A tu ZONK, na obecnym kompie to on się nawet nie zainstaluje.

    > Poza tym robisz z igły widły. Okazuje się że wszystko co potrzebne masz
    > już w swoim kompie i jedynie potrzeba Ci jakiegoś kabelka do S-video aby
    > podłączyć dekoder do karty w kompie.

    Możliwe. Toteż dopytywałem o szczegóły... Więc muszę kupić kabelek
    Euro-SV+jack. Coś takiego:
    http://allegro.pl/item881056671_komputer_tv_euro_svh
    s_svideo_jack_15m_5674.html

    --