    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Date: Mon, 13 Aug 2012 10:40:35 +0200
    <jvmh0l$uo0$107@usenet.news.interia.pl> <jvo6ju$548$6@inews.gazeta.pl>
    <jvoact$igt$1@inews.gazeta.pl> <jvocmr$glp$1@inews.gazeta.pl>
    <jvof7k$ofd$2@inews.gazeta.pl> <jvogj1$skk$2@inews.gazeta.pl>
    <jvohlj$fdi$1@inews.gazeta.pl> <jvoj3j$hpa$4@inews.gazeta.pl>
    <jvojh8$uo0$123@usenet.news.interia.pl>
    <uw13dtwck8qj.134k7a6b7qtgy$.dlg@40tude.net>
    <jvrfmn$1vo$1@inews.gazeta.pl>
    <qii1zpgq10c1.bplnw0smjpn4$.dlg@40tude.net>
    <jvt6pf$62m$1@inews.gazeta.pl>
    <dshxeg3xdd00$.r5gaj402mp24$.dlg@40tude.net>
    <k011k2$fka$1@inews.gazeta.pl>
    <1ocvzmlhk9y33.ubmp6vzvkzai$.dlg@40tude.net>
    <k082ln$3ql$1@inews.gazeta.pl> <2...@4...net>

    W dniu 2012-08-12 23:44, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 12 Aug 2012 13:05:12 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Nie calkiem ze stajni Cisco.

    No tak, unices, samo Cisco to rozwinięcie.

    > Na sile szukasz to czegos sie dopatrujesz.
    > Smiem twierdzic ze mozna studia przejsc i nie uslyszec slowa "Novell".

    A tak, takich mamy nawet sporo.

    > I smiem twierdzic ze to zaden grzech.

    Masz rację - to wręcz cnota.

    > A jak prosilem o wyliczenie "elementarnej wiedzy" to nie podales.

    Podawałem przykłady dla administratora.

    > Studia. I calkiem sensowny przedmiot by byl ... 15 lat temu.

    Taki przedmiot dla wszystkich? Zresztą zdaje się, że zapominałeś
    o czym była mowa - nie o umiejętności administracji Novell Netware,
    tylko kojarzenia firmy Novell u administratora (w szczególności
    sieci).

    > I wiele innych przedmiotow jest na bardziej konkretnych przykladach.
    > Programowanie na przykladzie C, czy C++ i to w dodatku VS, systemy
    > operacyjne na przykladzie Linuxa, mikroprocesory na podstawie 8051 ...

    Potwierdzasz, że jednak piszesz o czymś innym. Nie pisałem o
    umiejętności programowania w C, C++ itd. Ale jak już masz systemy
    operacyjne to umiejętność programowania może się przydać, a
    dodatkowo protokoły, usługi itd. Ja rozumiem, że ktoś nie
    kojarzy Eiffel czy TACACS, ale nie Novell, MS czy Cisco.

    > I znac historie wszystkiego, np TACACS ?

    A kto mu każe znać historię wszystkiego? Zdaje się, że wiele
    firm (dużych) wmieszanych w historię choćby OS to nie ma.
    Novel przewija się tutaj od dawna. Jeżeli już podrzuciłeś
    historię jako przykład, to tutaj Novell znajdzie się parę
    razy tak w historii OS jak i w historii samego Unixa.
    I nie tylko w historii.

    > Ano tak. Nie maja ani Netware, ani btrieve, ani Groupwise, ani Unixware,
    > ani suse, ani zadnej rzeczy przy ktorej pada slowko "Novell".

    Aha, i Twoje doświadczenie ma usprawiedliwiać fakt, że administrator
    nie kojarzy firmy Novell z okresu nauki.