  • Data: 2012-08-06 13:03:00
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-06 11:50, Adam Wysocki pisze:

    > Ok, są sytuacje, kiedy ewidentnie trzeba "zmoderować" dyskusję. Ale to 1 na
    > 10, w pozostałych wszechwiedzący mod zamyka temat, bo mu się wydaje, że nikt
    > już nic sensownego nie ma do dodania. Chcesz coś dopisać, widzisz zamknięty
    > temat i ci się odechciewa.

    Spoko - doskonale o tym wiem. To co przytoczyłem to właśnie takie
    podejście, które przynosi efekty o których piszesz. Żeby nie
    było - podejście właśnie wielu "administratorów/moderatorów", bądź
    tych, którzy mają takie zachciewajki. Tyle, że to tylko fragment
    problemu, o czym niżej.

    > Nie mówię tylko o elektrodzie, jest chociażby takie forum krótkofalarskie,
    > sp7pki.iq24.pl, prowadzone przez osoby, które NIGDY nie powinny prowadzić
    > niczego więcej, niż krów na pastwisko. Nie mają pojęcia na temat zarządzania
    (...)
    > były wytykane wielokrotnie). Jedyne co ci ludzie mają wysokie, to ego.

    Cóż zrobić - konsekwencje powszechnego dostępu do internetu/informacji.
    No, ale to jeszcze zbyt mało, by z tego automatycznie jakość
    powstawała. Zazwyczaj dobry moderator (uczciwy itd.) szybko zrezygnuje
    z pełnienia funkcji, ponieważ administracja chciałaby większą
    aktywność, liczbę użytkowników, bądź będzie musiał zamykać sporą
    liczbą wątków, banować itd. Istnieją metody pośrednie, ale to
    jak sam wiesz - poziom tworzą ludzie. Rozsądku, uczciwości i kultury
    to ja już dawno w takich miejscach nie oczekuję.

    > I takich forów są tysiące. A ludzie tam siedzą, bo inni ludzie tam siedzą.
    > Powstawały nowe fora... jeszcze gorsze (pod względem zarządzania).

    Na ten temat już były tutaj dyskusje (zresztą nie tylko tutaj). Tworzą
    się np. różne 'śmieszne' TWA, które potrafią pod siebie pisać
    regulaminy i też ich nie przestrzegać. Pełna dowolność ;)