  • Data: 2013-09-13 22:00:44
    Temat: Re: CNG
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > http://cng.auto.pl/pl/stacje/stacje-cng-w-polsce.htm
    > Tu masz aktualny wykaz stacji ładowania co to jest ? z tą ilością nie da
    > się rozpropagować CNG jako paliwa w tym kraju.

    Bardzo dziękuję za link.
    Duzo sie dowiedziałem.

    Nad takim autem zastanawiam sie tylko dlatego, ze akurat mam stacje prawie
    pod domem.
    Z drugiej strony dośc duzy bak na standardowe paliwo sprawia, ze
    praktycznie problem malej ilsci stacji nie jest az tak duzy - po prostu jak
    raz na jakis czas pojade gdzies dalej i nie bedzie stacji to zatankuje
    standardowe paliwo.

    > PS:
    > Myślałem nad multiplą CNG, a kupiłem mondeo i założyłem LPG ;)

    Dzieki raz jeszcze - zastanawiam sie. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."