eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
  • Data: 2010-12-13 21:58:57
    Temat: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-13 19:08, Paweł Piskorz pisze:

    > Dla Ciebie i dla mnie tak, ale są ludzie którzy słuchają stron - czy dla
    > nich wyróżnienie jest nieważne? MZ jest to ważne dla każdego kto szuka
    > informacji o danym produkcie, niezależnie od tego w jakiej postaci je
    > dostaje.



    >
    >> Jednakże naszym celem nie jest promowanie przeciwwskazań.
    >
    > To strona a nie strong ma promować produkt ;)

    Tak się składa, że strong jest ważnym elementem promocji :-) To podstawy
    pozycjonowania.

    > W takim razie co wrzucasz w stronga? Nazwę produktu? Przecież to
    > semantycznie bez sensu, a tylko robienie pod wyszukiwarki (o ile to
    > biorą pod uwagę), a fe!

    Pod wyszukiwarki tak, to prawda. Nie wiem czy to jest "fe" bo w końcu
    promując meritum sprawy obniżam ranking dla treści mniej istotnych. To
    ja wiem dla kogo strona jest zbudowana i chcę trafiać do ludzi
    najbardziej tematyką zainteresowanych. Chcę aby jak najmniej ludzi
    szukających zaledwie wspomnianych w dokumencie wątków trafiało w ich
    poszukiwaniu do mnie. Po co mają czuć się sfrustrowanymi z powodu, że
    trafiają na małowartościową stronę w tej tematyce?

    Staram się tworzyć tak treść aby to co najważniejsze (czyli tematyka
    strony) była promowana a tematy poboczne zawarte w tym dokumencie -
    zdecydowanie nie.

    Troszkę mnie dziwi Twoje stanowisko w tej sprawie. Czytałem zalecenia
    Googli na temat zasad budowania treści stron, a także AdWords i
    Analytics. Implementowałem mechanizmy badające jakość treści stron.
    Dobrym parametrem jakości treści strony może być współczynnik konwersji.
    Strona będąca workiem słów (tak jak proponujesz) - pozwalająca się
    znajdować gdy szukamy czegokolwiek (przekontrastowuję trochę) ma bardzo
    niski współczynnik konwersji przy jednocześnie wysokiej liczbie
    odwiedzin. A to jednoznacznie świadczy o tym iż zdecydowana większość
    odwiedzających opuściła tą stronę niezadowolona. Tymczasem ta sama
    strona po drobnych zabiegach promujących (w tym strong) straciła na
    ilości odwiedzin jednakże współczynnik ten wzrósł z 0.5% do 15%!!!
    Okazało się, ze w praktyce z mniejszej ilości odwiedzin uzyskano większą
    ilość klientów. Wszyscy są zadowoleni: oferent bo ma lepszą sprzedaż,
    klient bo nie błądzi i nie klika dziesiątek śmieciowych stron zanim
    trafi w cel więc skąd Twoje "fe"? ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: