eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 22:58:57 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 48
    Message-ID: <ie64v1$t9c$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <idnop9$1te$1@news.net.icm.edu.pl>
    <3w2lnlmk0m6y$.1whfyw3qzbczo.dlg@40tude.net>
    <idodcc$d19$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@4...net>
    <idoojd$7kd$1@news.net.icm.edu.pl>
    <aiik62vukblc.1rti1c8qoencf$.dlg@40tude.net>
    <idt0i9$5ak$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <idt6hq$hc7$1@news.net.icm.edu.pl>
    <2rafgsdrsm8a$.rywf6g9lv2yi$.dlg@40tude.net>
    <ie0f24$rhp$1@news.net.icm.edu.pl> <ie2ddq$ea0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie4p0l$2q7$1@news.net.icm.edu.pl> <ie4qnv$694$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie552s$qkk$1@news.net.icm.edu.pl> <ie56bd$t2c$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie5aeu$51f$1@news.net.icm.edu.pl> <ie5c3a$q4r$1@inews.gazeta.pl>
    <ie5ftp$gqn$1@news.net.icm.edu.pl> <ie5nej$7ai$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-18-58.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1292277537 29996 87.206.18.58 (13 Dec 2010 21:58:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2010 21:58:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ie5nej$7ai$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:397678
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-13 19:08, Paweł Piskorz pisze:

    > Dla Ciebie i dla mnie tak, ale są ludzie którzy słuchają stron - czy dla
    > nich wyróżnienie jest nieważne? MZ jest to ważne dla każdego kto szuka
    > informacji o danym produkcie, niezależnie od tego w jakiej postaci je
    > dostaje.



    >
    >> Jednakże naszym celem nie jest promowanie przeciwwskazań.
    >
    > To strona a nie strong ma promować produkt ;)

    Tak się składa, że strong jest ważnym elementem promocji :-) To podstawy
    pozycjonowania.

    > W takim razie co wrzucasz w stronga? Nazwę produktu? Przecież to
    > semantycznie bez sensu, a tylko robienie pod wyszukiwarki (o ile to
    > biorą pod uwagę), a fe!

    Pod wyszukiwarki tak, to prawda. Nie wiem czy to jest "fe" bo w końcu
    promując meritum sprawy obniżam ranking dla treści mniej istotnych. To
    ja wiem dla kogo strona jest zbudowana i chcę trafiać do ludzi
    najbardziej tematyką zainteresowanych. Chcę aby jak najmniej ludzi
    szukających zaledwie wspomnianych w dokumencie wątków trafiało w ich
    poszukiwaniu do mnie. Po co mają czuć się sfrustrowanymi z powodu, że
    trafiają na małowartościową stronę w tej tematyce?

    Staram się tworzyć tak treść aby to co najważniejsze (czyli tematyka
    strony) była promowana a tematy poboczne zawarte w tym dokumencie -
    zdecydowanie nie.

    Troszkę mnie dziwi Twoje stanowisko w tej sprawie. Czytałem zalecenia
    Googli na temat zasad budowania treści stron, a także AdWords i
    Analytics. Implementowałem mechanizmy badające jakość treści stron.
    Dobrym parametrem jakości treści strony może być współczynnik konwersji.
    Strona będąca workiem słów (tak jak proponujesz) - pozwalająca się
    znajdować gdy szukamy czegokolwiek (przekontrastowuję trochę) ma bardzo
    niski współczynnik konwersji przy jednocześnie wysokiej liczbie
    odwiedzin. A to jednoznacznie świadczy o tym iż zdecydowana większość
    odwiedzających opuściła tą stronę niezadowolona. Tymczasem ta sama
    strona po drobnych zabiegach promujących (w tym strong) straciła na
    ilości odwiedzin jednakże współczynnik ten wzrósł z 0.5% do 15%!!!
    Okazało się, ze w praktyce z mniejszej ilości odwiedzin uzyskano większą
    ilość klientów. Wszyscy są zadowoleni: oferent bo ma lepszą sprzedaż,
    klient bo nie błądzi i nie klika dziesiątek śmieciowych stron zanim
    trafi w cel więc skąd Twoje "fe"? ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: