  • Data: 2010-12-14 11:18:09
    Temat: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Dec 2010 11:59:11 +0100, Piotr Chamera wrote:

    [...]

    > To może być użyteczne np w katalogach, gdzie mamy rozbudowane menu
    > kategorii, które powtarza się na każdej stronie i jest z punktu
    > widzenia wyszukiwania treści na stronie zupełnie nieistotne
    > Np. mam katalog książek, strona wyświetla opis książki historycznej
    > a obok lista innych kategorii w katalogu - sensacja, horror, technika
    > itd. - aż się prosi, żeby wyłączyć indeksowanie tego menu przez
    > wyszukiwarki.
    >
    > Patrząc na to inaczej - to menu nie jest fragmentem treści strony, jest
    > fragmentem interfejsu użytkownika, nie powinno być uwzględniane jako
> [...]

    A jako zestaw linków z danej strony? Nikt dokładnie nie wie co i na jakiej
    zasadzie różne roboty biorą pod uwagę. Liczba linków wewnętrznych do danej
    podstrony też może się liczyć i wtedy sprawdzanie takich
    międzykategoriowych linków ma duży sens. Ostatecznie strona to nie tylko
    treść ale i struktura.

    Poza tym te elementy musiałyby chyba zostac wyróźnione w odpowiedni sposób
    by nabrać znaczenia większego niż reszta treści.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!