    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CMS - jak powinno wyglądać wprowadzanie treści?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 16:59:54 +0100
    <ie0f24$rhp$1@news.net.icm.edu.pl> <ie2ddq$ea0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie4p0l$2q7$1@news.net.icm.edu.pl> <ie4qnv$694$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie552s$qkk$1@news.net.icm.edu.pl> <ie56bd$t2c$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ie5aeu$51f$1@news.net.icm.edu.pl> <ie5c3a$q4r$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2010-12-13 15:54, Paweł Piskorz pisze:

    > Akurat w Twoim przykładzie przeciwwskazania MZ są <em>bardzo</em> ważne
    > ;) i zasługują na stronga.

    Już odpisałem Michałowi w tej kwestii. :-) Bardzo ważne są one w chwili
    gdy czytamy o produkcie. Czytanie to czynność wizualna więc wizualnie
    jest to wyróżnione. Jednakże naszym celem nie jest promowanie
    przeciwwskazań. Promowania w maszynach dokonujemy z udziałem struktur
    semantycznych. Dlatego to co ma być ważne dla maszyn powinno inaczej być
    wyróżnione. Albo inaczej: to co powinno być bardzo słabo wyszukiwalne w
    maszynach powinno mieć w jakiś sposób obniżone znaczenie. Niestety nie
    ma znacznika <maloistotne>.

    > Poza tym zobacz na przykłady ze strong w
    > dokumentacji HTML4 czy 5, nie za bardzo nadają się do pozycjonowania.

    To czy się nadają lepiej lub gorzej dane struktury to już inny temat.
    Wyszukiwarki na to reagują więc nie ma za bardzo możliwości innego
    podejścia. Pomijam "nielegalne" sztuczki. Ważność treści dokumentu
    określają słowa ubrane w semantykę HTML. Nie ma innych mechanizmów.
    Prawda? :-)