eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCBF1000- rynek wtorny...Re: CBF1000- rynek wtorny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Date: Wed, 29 Apr 2009 22:57:52 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 32
    Message-ID: <s...@l...wkurw.org>
    References: <gt98v3$a3j$1@news.onet.pl> <gt99k2$3u3$1@inews.gazeta.pl>
    <gt9avj$o4e$4@news.wp.pl> <gt9i9j$ch5$1@inews.gazeta.pl>
    <gta0fe$adv$1@news.wp.pl> <s...@p...homelinux.net>
    <gta8g9$25e$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <s...@l...wkurw.org> <gtag8u$s1n$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1241045872 11290 194.63.133.138 (29 Apr 2009 22:57:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Apr 2009 22:57:52 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Spamtraps: s...@s...plukwa.net f...@s...plukwa.net
    s...@s...plukwa.net
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596223
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 29 Apr 2009 23:19:24 +0200, Marek Borowski
    <m...@l...pl> wrote:

    > Teoria mowi jasno. Najlepsze hamowanie jest na granicy przyczepnosci
    > opony. (wsp.tarcie dynamiczny << wsp tarcia statyczny) Typowy kierownik
    > nie jest w stanie (zwlasza w sytuacji zaskoczenia) utrzymac tego
    > momentu.

    No i co z tego, skoro:

    a) jedziemy w zakręcie, zatem część przyczepności poświęcamy na
    siły boczne,
    b) musimy hamować awaryjnie (bo się wystraszyliśmy piasku na
    winklu),
    c) a przyczepności mamy jeszcze mniej, bo piasek.

    To co mi z tego, że mogę hamować ,,na granicy przyczepności'',
    jak tej przyczepności jest mało? Oczywiście dzięki ABS-owi
    nie zaliczymy poślizgu od siły pochodzącej od hamowania (ale i
    hamowanie będzie nikczemne), za to możemy się ładnie poślizgnąć,
    jak boczne siły będą zbyt wysokie (bo jedziemy za szybko, a nie
    mamy z czego się odhamować) jak na aktualną przyczepność. I albo
    gleba, albo poluźnienie toru jazdy i zielone. I co tu może
    elektroniczna bozia na granicy? NIC. NULL. NADA. Bo brakuje
    przyczepności na manewry.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl
    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: