-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: CBF1000- rynek wtorny...
Date: Wed, 29 Apr 2009 22:57:52 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 32
Message-ID: <s...@l...wkurw.org>
References: <gt98v3$a3j$1@news.onet.pl> <gt99k2$3u3$1@inews.gazeta.pl>
<gt9avj$o4e$4@news.wp.pl> <gt9i9j$ch5$1@inews.gazeta.pl>
<gta0fe$adv$1@news.wp.pl> <s...@p...homelinux.net>
<gta8g9$25e$1@news.onet.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<s...@l...wkurw.org> <gtag8u$s1n$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1241045872 11290 194.63.133.138 (29 Apr 2009 22:57:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Apr 2009 22:57:52 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Spamtraps: s...@s...plukwa.net f...@s...plukwa.net
s...@s...plukwa.net
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596223
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 29 Apr 2009 23:19:24 +0200, Marek Borowski
<m...@l...pl> wrote:
> Teoria mowi jasno. Najlepsze hamowanie jest na granicy przyczepnosci
> opony. (wsp.tarcie dynamiczny << wsp tarcia statyczny) Typowy kierownik
> nie jest w stanie (zwlasza w sytuacji zaskoczenia) utrzymac tego
> momentu.
No i co z tego, skoro:
a) jedziemy w zakręcie, zatem część przyczepności poświęcamy na
siły boczne,
b) musimy hamować awaryjnie (bo się wystraszyliśmy piasku na
winklu),
c) a przyczepności mamy jeszcze mniej, bo piasek.
To co mi z tego, że mogę hamować ,,na granicy przyczepności'',
jak tej przyczepności jest mało? Oczywiście dzięki ABS-owi
nie zaliczymy poślizgu od siły pochodzącej od hamowania (ale i
hamowanie będzie nikczemne), za to możemy się ładnie poślizgnąć,
jak boczne siły będą zbyt wysokie (bo jedziemy za szybko, a nie
mamy z czego się odhamować) jak na aktualną przyczepność. I albo
gleba, albo poluźnienie toru jazdy i zielone. I co tu może
elektroniczna bozia na granicy? NIC. NULL. NADA. Bo brakuje
przyczepności na manewry.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.09 13:52 a...@g...com
- 29.04.09 11:32 a...@g...com
- 30.04.09 06:11 fv
- 30.04.09 06:32 de Fresz
- 30.04.09 06:49 KJ Siła Słów
- 30.04.09 07:38 a...@g...com
- 30.04.09 10:29 Monster
- 30.04.09 11:59 fv
- 30.04.09 12:07 a...@g...com
- 30.04.09 12:08 Mariusz Kruk
- 30.04.09 12:17 fv
- 30.04.09 12:20 fv
- 30.04.09 12:33 i...@g...com
- 30.04.09 16:04 Leszek Karlik
- 30.04.09 16:41 Ivam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=