eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCBF1000- rynek wtorny...Re: CBF1000- rynek wtorny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Date: Wed, 29 Apr 2009 21:20:23 +0000 (UTC)
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 34
    Sender: 6...@c...chello.pl
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <gt98v3$a3j$1@news.onet.pl> <gt99k2$3u3$1@inews.gazeta.pl>
    <gt9avj$o4e$4@news.wp.pl> <gt9i9j$ch5$1@inews.gazeta.pl>
    <gtadpj$k75$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074132216.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1241040023 21521 89.74.132.216 (29 Apr 2009 21:20:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Apr 2009 21:20:23 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.18.8-xen (i686))
    X-EKG: 832814
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596199
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Wed, 29 Apr 2009 22:37:07 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Bezużyteczna jest w takim sensie, że jako turystyk służy do nawijania
    >> dużej ilości kilometrów. Każdy
    >> kilometr to jakaś szansa na paciaka z powodu braku ABS. Im więcej tych
    >> kilometrów tym większa szansa.
    >> Nowy motocykl bez ABS to właściwie pomyłka - ja np. kupiłem swojego bez
    >> ABS tylko dlatego że nie
    >> było takiej opcji do niego. Już 3x miałem sytuację gdy ABS by się przydał,
    >> z czego jedna nie
    >> zakończyła się szlifem tylko dlatego, że ktoś mi zjechał z drogi i miałem
    >> gdzie odpuścić heble.
    > Człowieku,ABS to nie kółka boczne,przed paciakiem tak nie chroni!!Dobry
    > kierownik hamuje na granicy zadziałania tego urządzenia,wtedy droga
    > hamowania jest krótsza.

    Na suchym i bardzo przyczepnym asfalcie jest to roznica okolo 30-50cm na
    korzysc hamowania bez ABS przy predkosci poczatkowej 50km/h. Tak wyszlo na
    szkoleniu w ktorym uczestniczylem. Tyle tylko, ze w takim przypadku kierowca
    wie, ze bedzie za chwile awaryjnie hamowal, a to na prawde sporo zmienia.

    Mysle, ze ta roznica bedzie tym wieksza (na korzysc ABS) im gorsza bedzie
    nawierzchnia. W teorii bardzo fajnie sie opowiada o hamowaniu na granicy
    przyczepnosci, ale gdy pod kolami widzisz piasek, czy mokre przejscie dla
    pieszych trzeba na prawde bardzo duzo doswiadczenia i odwagi, zeby
    zahamowac na granicy przyczepnosci. Przy ABS za kazdym razem hamujesz tak
    samo i nie wywracasz sie, bo kola nie przestaja sie krecic.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: