eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCBF1000- rynek wtorny... › Re: CBF1000- rynek wtorny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Marek Borowski <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Date: Wed, 29 Apr 2009 23:19:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <gtag8u$s1n$1@news.onet.pl>
    References: <gt98v3$a3j$1@news.onet.pl> <gt99k2$3u3$1@inews.gazeta.pl>
    <gt9avj$o4e$4@news.wp.pl> <gt9i9j$ch5$1@inews.gazeta.pl>
    <gta0fe$adv$1@news.wp.pl> <s...@p...homelinux.net>
    <gta8g9$25e$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <s...@l...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: host-194126238208.net-serwis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1241039966 28727 194.126.238.208 (29 Apr 2009 21:19:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Apr 2009 21:19:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <s...@l...wkurw.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596198
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Rędziak wrote:
    > On Wed, 29 Apr 2009 19:47:48 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    > <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >
    >> Zamyslilem sie i przepalowalem (doskonale mi znany) zakret na ktorym byl piasek
    >> i tory kolejowe na garbie.
    >
    > Nie było miejsca, żeby odprostować i odhamować się?
    >
    >> Ale gdybym mial ABS
    >> to nie musialbym sie zastanawiac czy sie uda, tylko wcisnalbym obydwa
    >> heble do oporu jednoczesnie przechodzac przez ten zakret.
    >
    > Równie dobrze mógłbyś wyjechać szerokim łukiem w zielone, przy
    > akompaniamencie wściekle terkoczącego ABS-u. Jak jest za mało
    > przyczepności, to z czegoś trzeba zrezygnować: albo ze
    > skręcania, albo z hamowania. I żadna elektroniczna bozia tej
    > przyczepności nie ześle.
    >
    Teoria mowi jasno. Najlepsze hamowanie jest na granicy przyczepnosci
    opony. (wsp.tarcie dynamiczny << wsp tarcia statyczny) Typowy kierownik
    nie jest w stanie (zwlasza w sytuacji zaskoczenia) utrzymac tego
    momentu. Tylko elektronika ma szanse zrobic to optymalnie. (Pierwsze
    uklady ABS byly h* i dlatego bylo czesto mozna czytac sterotypowe opinie
    z zeszlego stulecia). Na dzien dzisiejszy porownanie wypada zdecydowanie
    lepiej, a uklady ABS caly czas sie rozwijaja.

    Pozdr


    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: