-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Marek Borowski <m...@l...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: CBF1000- rynek wtorny...
Date: Wed, 29 Apr 2009 23:19:24 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <gtag8u$s1n$1@news.onet.pl>
References: <gt98v3$a3j$1@news.onet.pl> <gt99k2$3u3$1@inews.gazeta.pl>
<gt9avj$o4e$4@news.wp.pl> <gt9i9j$ch5$1@inews.gazeta.pl>
<gta0fe$adv$1@news.wp.pl> <s...@p...homelinux.net>
<gta8g9$25e$1@news.onet.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<s...@l...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: host-194126238208.net-serwis.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1241039966 28727 194.126.238.208 (29 Apr 2009 21:19:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Apr 2009 21:19:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
In-Reply-To: <s...@l...wkurw.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596198
[ ukryj nagłówki ]Robert Rędziak wrote:
> On Wed, 29 Apr 2009 19:47:48 +0000 (UTC), Piotr Klimek
> <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
>
>> Zamyslilem sie i przepalowalem (doskonale mi znany) zakret na ktorym byl piasek
>> i tory kolejowe na garbie.
>
> Nie było miejsca, żeby odprostować i odhamować się?
>
>> Ale gdybym mial ABS
>> to nie musialbym sie zastanawiac czy sie uda, tylko wcisnalbym obydwa
>> heble do oporu jednoczesnie przechodzac przez ten zakret.
>
> Równie dobrze mógłbyś wyjechać szerokim łukiem w zielone, przy
> akompaniamencie wściekle terkoczącego ABS-u. Jak jest za mało
> przyczepności, to z czegoś trzeba zrezygnować: albo ze
> skręcania, albo z hamowania. I żadna elektroniczna bozia tej
> przyczepności nie ześle.
>
Teoria mowi jasno. Najlepsze hamowanie jest na granicy przyczepnosci
opony. (wsp.tarcie dynamiczny << wsp tarcia statyczny) Typowy kierownik
nie jest w stanie (zwlasza w sytuacji zaskoczenia) utrzymac tego
momentu. Tylko elektronika ma szanse zrobic to optymalnie. (Pierwsze
uklady ABS byly h* i dlatego bylo czesto mozna czytac sterotypowe opinie
z zeszlego stulecia). Na dzien dzisiejszy porownanie wypada zdecydowanie
lepiej, a uklady ABS caly czas sie rozwijaja.
Pozdr
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.09 21:20 Piotr Klimek
- 29.04.09 21:45 Grzegorz Rogala
- 29.04.09 22:01 Piotr Klimek
- 29.04.09 22:22 kakmar
- 29.04.09 22:35 de Fresz
- 29.04.09 20:45 a...@g...com
- 29.04.09 22:57 Robert Rędziak
- 29.04.09 13:52 a...@g...com
- 29.04.09 11:32 a...@g...com
- 30.04.09 06:11 fv
- 30.04.09 06:32 de Fresz
- 30.04.09 06:49 KJ Siła Słów
- 30.04.09 07:38 a...@g...com
- 30.04.09 10:29 Monster
- 30.04.09 11:59 fv
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=