-
11. Data: 2011-04-11 16:13:06
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 11-04-2011 o 13:35:26 marcin <m...@n...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w
> wiadomości news:op.vtqtkwyiykntv0@pecet1.domain.neostrada...
>> wersja jednotłoczkowa nie hamuje a dwutłoczkowa spowalnia. może na tamte
>> czasy były wyśmienite. weź też pod uwage, że sprzęt ma 30 lat i pompa
>> dawno sparciała a przewody to jak się na nie patrzy puchną.
>
> OK, mam wersję jednotłoczkową. W zasadzie podjąłem decyzję, żeby
> wymienić całość, czyli i pompę i zaciski. Teraz pytanie - jak szukać
> zeby to pasowało?? Mocowania i odległości tarcz czy ich średnice to jest
> jakiś standard? Proszę oświećcie towarzysze abym nie polazł w maliny :)
> Wcześniej miałem moto którego tylko tankowałem, nie pozwolił mi się
> zbytnio wyedukować w kierunku dłubania.
> pzdr,
> marcin
gwoli ścisłości
http://motoprofi.com/bikephoto/40/honda_cb_750_f_198
0_2.jpg to jest wersja
z jednotłoczkowymmi zaciskami
a ta z linku zapodanego przez Ciebie jest z dwutłoczkowymi. jak masz takie
to połowa sukcesu. da sie zrobić by dobrze hamowało.
pozdrawiam
-
12. Data: 2011-04-11 16:26:03
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: "marcin" <m...@n...pl>
Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w wiadomości
news:op.vtr7b4rbykntv0@pecet1.domain.neostrada...
> gwoli ścisłości
> http://motoprofi.com/bikephoto/40/honda_cb_750_f_198
0_2.jpg to jest wersja
> z jednotłoczkowymmi zaciskami
> a ta z linku zapodanego przez Ciebie jest z dwutłoczkowymi. jak masz takie
> to połowa sukcesu. da sie zrobić by dobrze hamowało.
No własnie mam jednotłoczkowe, czyli tą z linku który Ty podałeś. Także mamy 0,0
sukcesu i szukam zacisków :/ Pytanie od jakiego moto podejdą bez kombinowania z
frezarką, którą mnie nastraszył Kuczu...
pzdr,
marcin
-
13. Data: 2011-04-11 17:35:38
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: "marcin" <m...@n...pl>
Hej,
Pogrzebałem trochę, udało mi się odpowietrzyć układ, jest ciśnienie :) Także pompka
totalny szrot nie jest. Tylko jest duże tarcie na zaciskach nawet jak nie naciskam
wajchy, jak mniemam muszę jeszcze poodpowietrzać? Ale na dzisiaj dość zabawy bo płyn
się skończył w zbiorniczku, trzeba kupić :) Jak zlikwiduję to tarcie to się przejadę
i sprawdzę na asfalcie jak to hamuje, wtedy będziemy dalej kombinowac co by tu
usprawnić. Jeśli z dobraniem innych zacisków ma być taki ambaras to może wystarczy
regeneracja pompy i przewody w oplocie? I po prostu jeździć biorąc poprawkę na to, że
hample są jakie są, w miejscu go nie zatrzymam? A z czasem może dorwę dwutłoczkowe od
750F, które na pewno będa pasowały...
pzdr,
marcin
-
14. Data: 2011-04-11 19:00:22
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-04-11 19:35, marcin pisze:
> Hej,
>
> Pogrzebałem trochę, udało mi się odpowietrzyć układ, jest ciśnienie :) Także pompka
totalny szrot nie jest. Tylko jest duże tarcie na zaciskach nawet jak nie naciskam
wajchy, jak mniemam muszę jeszcze poodpowietrzać?
Rozebrac, przeczyscic i przesmarowac prowadnice, zlozyc.
> Ale na dzisiaj dość zabawy bo płyn się skończył w zbiorniczku, trzeba kupić :) Jak
zlikwiduję to tarcie to się przejadę i sprawdzę na asfalcie jak to hamuje, wtedy
będziemy dalej kombinowac co by tu usprawnić. Jeśli z dobraniem innych zacisków ma
być taki ambaras to może wystarczy regeneracja pompy i przewody w oplocie? I po
prostu jeździć biorąc poprawkę na to, że hample są jakie są, w miejscu go nie
zatrzymam? A z czasem może dorwę dwutłoczkowe od 750F, które na pewno będa
pasowały...
Z 750F2 niekoniecznie podejda bo tam juz byly ciut inne lagi. Mozna
sprobowac z SC01 czyli 900F z podobnego rocznika. Tam na bank byly 2
tloczkowe plywajace.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
15. Data: 2011-04-11 19:23:04
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: "marcin" <m...@n...pl>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:invj4h$qhg$1@news.onet.pl...
> Rozebrac, przeczyscic i przesmarowac prowadnice, zlozyc.
Sie zrobi :)
Za przegląd silnika, czyszczenie i synchro gaźników przy założeniu ze wszystko będzie
OK gościowie zawołali mi 4 stówki, wydaje mi się że to dość wygórowana cena? Olej
filtry itp zrobię sobie wcześniej sam, o czym im powiedziałem przed wyceną. Tylko
czyszczenie gaźników i ich regulacja. Trafiłem na cwaniaków czy tyle to faktycznie
kosztuje?
pzdr,
marcin -
16. Data: 2011-04-11 19:27:40
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: "marcin" <m...@n...pl>
Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:4da3551a$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...
> Za przegląd silnika, czyszczenie i synchro gaźników przy założeniu ze wszystko
będzie OK gościowie zawołali mi
> 4 stówki, wydaje mi się że to dość wygórowana cena? Olej filtry itp zrobię sobie
wcześniej sam, o czym im
> powiedziałem przed wyceną. Tylko czyszczenie gaźników i ich regulacja. Trafiłem na
cwaniaków czy tyle to
> faktycznie kosztuje?
P.S. Jeszcze regulacja zaworów w cenie.
pzdr,
marcin
-
17. Data: 2011-04-11 19:58:41
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>
Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:4da3562d$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
>>Tylko czyszczenie gaźników i ich regulacja. Trafiłem na cwaniaków czy tyle
>>to
>> faktycznie kosztuje?
>
> P.S. Jeszcze regulacja zaworów w cenie.
> pzdr,
> marcin
>
To jest normalna cena.
Jak ja sprawdzalem, to za regulacje zaworow i wszystkie egzorcyzmy z
gaznikami, ceny wahaly sie w granicach 400 - 700 pln.
--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'
-
18. Data: 2011-04-11 20:07:04
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: "marcin" <m...@n...pl>
Użytkownik "Robert T." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:invmhk$ah5$1@news.onet.pl...
> To jest normalna cena.
> Jak ja sprawdzalem, to za regulacje zaworow i wszystkie egzorcyzmy z
> gaznikami, ceny wahaly sie w granicach 400 - 700 pln.
Yhy. No trudno, trzeba będzie przełknąć, chyba że będę się grzebał z hamplami i
resztą jeszcze nieodkrytych tajemnic do czasu aż zaprzyjaźnieni spece ogarną początek
sezonu to się może uda taniej ;)
pzdr,
marcin -
19. Data: 2011-04-11 21:11:30
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 11-04-2011 o 22:07:04 marcin <m...@n...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Robert T." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:invmhk$ah5$1@news.onet.pl...
>> To jest normalna cena.
>> Jak ja sprawdzalem, to za regulacje zaworow i wszystkie egzorcyzmy z
>> gaznikami, ceny wahaly sie w granicach 400 - 700 pln.
>
> Yhy. No trudno, trzeba będzie przełknąć, chyba że będę się grzebał z
> hamplami i resztą jeszcze nieodkrytych tajemnic do czasu aż
> zaprzyjaźnieni spece ogarną początek sezonu to się może uda taniej ;)
> pzdr,
> marcin
a czy ktoś mówił, że motocykle to tanie hobby?? chyba tylko szachy nie
wymagają wkładu finansowego bo znałem takich co partie rozgrywają na
kartce papieru zapisując tylko sekwencje ruchów :)
albo masz hajs i szczęście trafić na uczciwego mechanika albo musisz się
zbratać z kluczami i umieć czytać ze zrozumieniem instrukcje serwisową na
dodatek w 99.9% w obcym języku.
w wypadku takich maszyn to jeszcze musisz trafić na mechanika-pasjonata
któremu nieobce jest stawianie czoła wyzwaniom typu ukręcające się śruby,
braki w częściach zapasowych i ogólnie kombinowanie. teraz w dobie netu to
i tak jest sporo łatwiej choćby w poszukiwaniu literatury. trochę
pogooglasz i znajdziesz fabrycznego manuala i komplet fiszek.
powodzenia :)
pozdrawiam
-
20. Data: 2011-04-12 00:28:28
Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
Od: "marcin" <m...@n...pl>
Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w wiadomości
news:op.vtsk5ghoykntv0@pecet1.domain.neostrada...
> albo masz hajs i szczęście trafić na uczciwego mechanika albo musisz się
> zbratać z kluczami i umieć czytać ze zrozumieniem instrukcje serwisową na
> dodatek w 99.9% w obcym języku.
Spox, i z jednym i z drugim się liczę że przyjdzie się zmierzyc, i z becelowaniem i z
kręceniem śrubkami ;) Tylko lubię sprawdzić czy mnie ktoś nie ładuje zanim wybeceluję
;) Nie po to kupiłem 30 letni moto żeby było tanio, ale po to, żeby było wesoło ;)
pzdr,
marcin