eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silniku › Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    From: "marcin" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4da1d553$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <insldm$mr7$1@news.onet.pl>
    <4da1e08c$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@p...domain.neostrada> <int1lk$a55$1@news.onet.pl>
    <o...@p...domain.neostrada>
    <4da2e77e$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@p...domain.neostrada>
    Subject: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Date: Mon, 11 Apr 2011 19:35:38 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Lines: 14
    Message-ID: <4da33bea$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.54.39
    X-Trace: 1302543338 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2452 83.11.54.39:28213
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637977
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,

    Pogrzebałem trochę, udało mi się odpowietrzyć układ, jest ciśnienie :) Także pompka
    totalny szrot nie jest. Tylko jest duże tarcie na zaciskach nawet jak nie naciskam
    wajchy, jak mniemam muszę jeszcze poodpowietrzać? Ale na dzisiaj dość zabawy bo płyn
    się skończył w zbiorniczku, trzeba kupić :) Jak zlikwiduję to tarcie to się przejadę
    i sprawdzę na asfalcie jak to hamuje, wtedy będziemy dalej kombinowac co by tu
    usprawnić. Jeśli z dobraniem innych zacisków ma być taki ambaras to może wystarczy
    regeneracja pompy i przewody w oplocie? I po prostu jeździć biorąc poprawkę na to, że
    hample są jakie są, w miejscu go nie zatrzymam? A z czasem może dorwę dwutłoczkowe od
    750F, które na pewno będa pasowały...
    pzdr,
    marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: