eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silniku › Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Date: Mon, 11 Apr 2011 21:00:22 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <invj4h$qhg$1@news.onet.pl>
    References: <4da1d553$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <insldm$mr7$1@news.onet.pl>
    <4da1e08c$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@p...domain.neostrada> <int1lk$a55$1@news.onet.pl>
    <o...@p...domain.neostrada>
    <4da2e77e$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@p...domain.neostrada>
    <4da33bea$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160178246.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302548435 27184 95.160.178.246 (11 Apr 2011 19:00:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 19:00:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <4da33bea$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637982
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-11 19:35, marcin pisze:
    > Hej,
    >
    > Pogrzebałem trochę, udało mi się odpowietrzyć układ, jest ciśnienie :) Także pompka
    totalny szrot nie jest. Tylko jest duże tarcie na zaciskach nawet jak nie naciskam
    wajchy, jak mniemam muszę jeszcze poodpowietrzać?

    Rozebrac, przeczyscic i przesmarowac prowadnice, zlozyc.

    > Ale na dzisiaj dość zabawy bo płyn się skończył w zbiorniczku, trzeba kupić :) Jak
    zlikwiduję to tarcie to się przejadę i sprawdzę na asfalcie jak to hamuje, wtedy
    będziemy dalej kombinowac co by tu usprawnić. Jeśli z dobraniem innych zacisków ma
    być taki ambaras to może wystarczy regeneracja pompy i przewody w oplocie? I po
    prostu jeździć biorąc poprawkę na to, że hample są jakie są, w miejscu go nie
    zatrzymam? A z czasem może dorwę dwutłoczkowe od 750F, które na pewno będa
    pasowały...

    Z 750F2 niekoniecznie podejda bo tam juz byly ciut inne lagi. Mozna
    sprobowac z SC01 czyli 900F z podobnego rocznika. Tam na bank byly 2
    tloczkowe plywajace.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: