  • Data: 2011-04-14 06:24:24
    Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Od: "marcin" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:io5a8b$59r$2@inews.gazeta.pl...
    > a nie masz jqakiegos kumpla, co sie zna i cie nauczy pozniej
    > poprowadzi? To jest najlepsza nauka, inaczej nic sie nie nauczysz.

    Niby mam, ale to już ten wiek, kiedy każdy po uszy w swoich sprawach siedzi i fajnie
    jak raz na miesiąc uda się wypić razem 2 szybkie, a co dopiero grzebać się całe dnie
    w garażu wyłącznie dla jaj. Na drobne porady mogę liczyć ale nie ze ktoś pierdolnie
    wszystko i przyleci bo se stary motur kupiłem w ramach kaprysu ;) Także raczej muszę
    bazować na własnej blyskotliwości i Waszych wskazówkach, które bardzo sobie cenię :)
    --
    pzdr,
    marcin