eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silnikuRe: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Data: 2011-04-11 19:00:22
    Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-11 19:35, marcin pisze:
    > Hej,
    >
    > Pogrzebałem trochę, udało mi się odpowietrzyć układ, jest ciśnienie :) Także pompka
    totalny szrot nie jest. Tylko jest duże tarcie na zaciskach nawet jak nie naciskam
    wajchy, jak mniemam muszę jeszcze poodpowietrzać?

    Rozebrac, przeczyscic i przesmarowac prowadnice, zlozyc.

    > Ale na dzisiaj dość zabawy bo płyn się skończył w zbiorniczku, trzeba kupić :) Jak
    zlikwiduję to tarcie to się przejadę i sprawdzę na asfalcie jak to hamuje, wtedy
    będziemy dalej kombinowac co by tu usprawnić. Jeśli z dobraniem innych zacisków ma
    być taki ambaras to może wystarczy regeneracja pompy i przewody w oplocie? I po
    prostu jeździć biorąc poprawkę na to, że hample są jakie są, w miejscu go nie
    zatrzymam? A z czasem może dorwę dwutłoczkowe od 750F, które na pewno będa
    pasowały...

    Z 750F2 niekoniecznie podejda bo tam juz byly ciut inne lagi. Mozna
    sprobowac z SC01 czyli 900F z podobnego rocznika. Tam na bank byly 2
    tloczkowe plywajace.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: