  • Data: 2011-04-13 23:05:42
    Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-13 16:50, marcin pisze:

    > No też też, ale ja mimo że techniczny to z dłubaniem głębiej w silniku do czynienia
    nigdy nie miałem więc te bardziej skomplikowane sprawy zostawię na razie specom bo
    chcialbym też czasem tym motocyklem pojeździć :) Ale np. od jutra biorę się za oleje,
    filtry, rozrusznik bo coś zgrzyta ale mam drugi, czyszczenie zacisków ham. i wymianę
    kierownicy, klaksonów, przedniego oświetlenia i paru innych dupereli na nówcie sztuki
    które własnie przyjeżdżają, łącznie z czyszczeniem odrdzewianiem i malowaniem czego
    się da oraz renowacją okablunku, to jest dla mnie wykonalne jak sądzę :))
    > Dodam, że jestem w najwyższym stopniu podniecony na myśl o tym wszystkim :-P
    > pzdr,
    > marcin
    a nie masz jqakiegos kumpla, co sie zna i cie nauczy pozniej
    poprowadzi? To jest najlepsza nauka, inaczej nic sie nie nauczysz.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy