eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silnikuRe: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Date: Mon, 11 Apr 2011 15:48:15 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <inv0r9$atn$2@news.onet.pl>
    References: <4da1d553$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <insldm$mr7$1@news.onet.pl>
    <4da1e08c$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@p...domain.neostrada> <int1lk$a55$1@news.onet.pl>
    <o...@p...domain.neostrada>
    <4da2e77e$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160178246.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302529705 11191 95.160.178.246 (11 Apr 2011 13:48:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 13:48:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <4da2e77e$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637961
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-11 13:35, marcin pisze:
    > Użytkownik "Gr4N4c1K"<granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w wiadomości
    news:op.vtqtkwyiykntv0@pecet1.domain.neostrada...
    >> wersja jednotłoczkowa nie hamuje a dwutłoczkowa spowalnia. może na tamte
    >> czasy były wyśmienite. weź też pod uwage, że sprzęt ma 30 lat i pompa
    >> dawno sparciała a przewody to jak się na nie patrzy puchną.
    >
    > OK, mam wersję jednotłoczkową. W zasadzie podjąłem decyzję, żeby wymienić całość,
    czyli i pompę i zaciski. Teraz pytanie - jak szukać zeby to pasowało?? Mocowania i
    odległości tarcz czy ich średnice to jest jakiś standard? Proszę oświećcie towarzysze
    abym nie polazł w maliny :) Wcześniej miałem moto którego tylko tankowałem, nie
    pozwolił mi się zbytnio wyedukować w kierunku dłubania.

    Pompa to pryszcz, zasadniczo bedzie pasowac wiekszosc pomp od
    japonczykow. Zaciski to inna baja i na ich dobro ma wplyw wiele
    czynnikow, tj. srednica tarczy, odleglosc zacisku od tarczy,
    umiejscowenie i rozstaw otworow mocujacych. Co nie znaczy ze sie nie da
    ale czesto trzeba dorobic odpowiednie adaptery. Wtedy bez frezarki sie
    nie obejdzie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: