eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silnikuRe: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Data: 2011-04-11 13:48:15
    Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-11 13:35, marcin pisze:
    > Użytkownik "Gr4N4c1K"<granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w wiadomości
    news:op.vtqtkwyiykntv0@pecet1.domain.neostrada...
    >> wersja jednotłoczkowa nie hamuje a dwutłoczkowa spowalnia. może na tamte
    >> czasy były wyśmienite. weź też pod uwage, że sprzęt ma 30 lat i pompa
    >> dawno sparciała a przewody to jak się na nie patrzy puchną.
    >
    > OK, mam wersję jednotłoczkową. W zasadzie podjąłem decyzję, żeby wymienić całość,
    czyli i pompę i zaciski. Teraz pytanie - jak szukać zeby to pasowało?? Mocowania i
    odległości tarcz czy ich średnice to jest jakiś standard? Proszę oświećcie towarzysze
    abym nie polazł w maliny :) Wcześniej miałem moto którego tylko tankowałem, nie
    pozwolił mi się zbytnio wyedukować w kierunku dłubania.

    Pompa to pryszcz, zasadniczo bedzie pasowac wiekszosc pomp od
    japonczykow. Zaciski to inna baja i na ich dobro ma wplyw wiele
    czynnikow, tj. srednica tarczy, odleglosc zacisku od tarczy,
    umiejscowenie i rozstaw otworow mocujacych. Co nie znaczy ze sie nie da
    ale czesto trzeba dorobic odpowiednie adaptery. Wtedy bez frezarki sie
    nie obejdzie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: