eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silniku › Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Data: 2011-04-11 16:13:06
    Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11-04-2011 o 13:35:26 marcin <m...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w
    > wiadomości news:op.vtqtkwyiykntv0@pecet1.domain.neostrada...
    >> wersja jednotłoczkowa nie hamuje a dwutłoczkowa spowalnia. może na tamte
    >> czasy były wyśmienite. weź też pod uwage, że sprzęt ma 30 lat i pompa
    >> dawno sparciała a przewody to jak się na nie patrzy puchną.
    >
    > OK, mam wersję jednotłoczkową. W zasadzie podjąłem decyzję, żeby
    > wymienić całość, czyli i pompę i zaciski. Teraz pytanie - jak szukać
    > zeby to pasowało?? Mocowania i odległości tarcz czy ich średnice to jest
    > jakiś standard? Proszę oświećcie towarzysze abym nie polazł w maliny :)
    > Wcześniej miałem moto którego tylko tankowałem, nie pozwolił mi się
    > zbytnio wyedukować w kierunku dłubania.
    > pzdr,
    > marcin

    gwoli ścisłości
    http://motoprofi.com/bikephoto/40/honda_cb_750_f_198
    0_2.jpg to jest wersja
    z jednotłoczkowymmi zaciskami
    a ta z linku zapodanego przez Ciebie jest z dwutłoczkowymi. jak masz takie
    to połowa sukcesu. da sie zrobić by dobrze hamowało.

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: