eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silnikuRe: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    References: <4da1d553$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <insldm$mr7$1@news.onet.pl>
    <4da1e08c$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@p...domain.neostrada> <int1lk$a55$1@news.onet.pl>
    Date: Mon, 11 Apr 2011 00:18:22 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    Message-ID: <o...@p...domain.neostrada>
    User-Agent: Opera Mail/11.01 (Win32)
    Lines: 80
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.139.166
    X-Trace: 1302473879 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2448 83.24.139.166:61898
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637930
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 10-04-2011 o 21:50:04 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    >> jeżeli nie będziesz przywracał sprzęta na oryginał to kup jak
    >> najświeższą pompe. do tego koniecznie przegląd zacisków z wymianą gumek
    >> i przewód w oplocie... inaczej nigdy nie będą hamulce zadowalające a
    >> nawet fabrycznie to były bardziej spowalniacze zwłaszcza w wersji z
    >> jednotłoczkowymi zaciskami. podobne zaciski miałem w CX euro i dopiero
    >> po wymianie pompy i przewodu zaczął hamować.
    >
    > A to zalezy ktora wersja. CB750F miala dobre hample. Wersje C i N mialy
    > slabo. Koles nie napisal i jakim modelu mowimy.

    wersja jednotłoczkowa nie hamuje a dwutłoczkowa spowalnia. może na tamte
    czasy były wyśmienite. weź też pod uwage, że sprzęt ma 30 lat i pompa
    dawno sparciała a przewody to jak się na nie patrzy puchną. ja tylko
    chłopakowi dobrze radze. jak ma zaciski dwutłoczkowe pływające to połowa
    sukcesu. one chyba do tej pory, z małymi poprawkami, są produkowane.
    wymienić gumki, dać świeżą pompe, nowe przewody i bedzie git. to samo z
    tyłu. koszy relatywnie niewielkie a życie bezcenne. pompe na pewno bym
    wymienił bo jeszcze nie widziałem takiej z tamtego okresu która nie była
    by wyżarta w środku i kupno zestawu naprawczego to zmarnowane pieniądze.

    >> co do hałasu z dołu silnika to Kuczu dobrze napisał. olać sprawe tylko
    >> dobrze gaźniki wyczyścić, ustawić i zsynchronizować.jak silnik równo
    >> pracuje to tak tym łańcuchem nie klepie. prawdopodobnie przygotuj się na
    >> wymianę gumowych króćców i membranek air-cut (dostępne w larsonie) to
    >> tyle z mojego doświadczenia z tymi moto... bardzo fajny klasyk. mało się
    >> tego teraz widuje.
    >
    > Z tymi gazikami to jest tak ze jest ok dopoki sie ich nie rusza. Na
    > razie chodzi podobno ok i oprocz synchro bym nic nie robil. Olej,
    > swieczki, synchro i smigac.

    co do membranek air-cut to się zgodze, że można nieruszać jak jest ok.
    wyjdzie w praniu jak sprawdzi spalanie w trasie. ale ze sparciałymi
    króćcami to silnika za chiny nie ustawi. przypomne sprzet ma 30 lat. w
    mojej ledwo 20letniej ntv gumy były twarde jak beton i spękane.

    do kierownika topicowej cebaśki: jak jesteś z wawy to daj znać. obadamy
    rututnie :)

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: