  • 31. Data: 2023-07-17 03:19:40
    Temat: Re: CB radio
    Od: puFFpuFF <p...@l...net.invalid>

    cef wrote:
    > Odlotowy jest ten idiotyczny wniosek.

    Nadszedl juz czas skonczyc to pierdolenie farmazonow

    --
    puFFpuFF

    https://postimg.cc/cKh8Pq83

    ?

  • 32. Data: 2023-07-17 07:17:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-17 o 03:19, puFFpuFF pisze:

    > Nadszedl juz czas skonczyc to pierdolenie farmazonow

    Możesz kończyć.

  • 33. Data: 2023-07-17 14:51:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.07.2023 o 22:28, cef pisze:

    > W pewnym sensie widać, że jest zbędne.

    Niemniej jednak niektórzy nadal z powodzeniem używają.

    > W obu funkcjach się nie sprawdzi.

    Jak wyżej, niektórzy z powodzeniem używają.

    > Czyli radio jest bez znaczenia.

    Czyli nie przykładasz właściwej miary do tych, którzy używają i chcesz z
    tego wnioskować o tym czy tego czego używają jest potrzebne.

    > Odlotowy jest ten idiotyczny wniosek.
    > To smutne, że uczestnik tej grupy nie rozumie co to jest homologacja typu.

    Co ma homologacja do tego, że ludzie używają bądź nie używają w
    samochodach radia? Radia dowolnego typu, w tym CB radia czy komórki.
    Pieprzysz bez sensu.

  • 34. Data: 2023-07-17 15:37:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-17 o 14:51, io pisze:

    > Niemniej jednak niektórzy nadal z powodzeniem używają.

    Nie podałeś żadnego sensownego argumentu, który
    miałby mnie skłonić do używania.

    > Jak wyżej, niektórzy z powodzeniem używają.

    > Czyli nie przykładasz właściwej miary do tych, którzy używają i chcesz z
    > tego wnioskować o tym czy tego czego używają jest potrzebne.

    Z tego wnioskuję, że mi nie potrzebne.

    > Co ma homologacja do tego, że ludzie używają bądź nie używają w
    > samochodach radia? Radia dowolnego typu, w tym CB radia czy komórki.
    > Pieprzysz bez sensu.

    To raczej Ty pieprzysz czyli nie rozumiesz czym jest homologacja. CB
    radio nie jest homologowane, więc jego użycie w samochodzie jest
    zupełnie uznaniowe albo ktoś chce albo nie o ile nie łamie innych
    przepisów telekomunikacyjnych (w przeciwieństwie do kierunkowskazów,
    których nie możesz zdemontować ani zamienić na inne niehomologowane dla
    tego typu pojazdu).

    Nadal nie potrafisz wymienić nic co sprawiało by, że CB radio było by
    dla mnie czymś niezastąpionym. A mam na przykład ładowarkę USB w aucie,
    której to ładowarki nie wymagają żadne przepisy a jednak się przydaje.

  • 35. Data: 2023-07-17 16:20:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.07.2023 o 15:37, cef pisze:

    > Nie podałeś żadnego sensownego argumentu, który
    > miałby mnie skłonić do używania.

    Jeśli możliwość komunikacji z innymi nie jest takim argumentem to chyba
    tylko przymus może Cię skłonić :-)

    > Z tego wnioskuję, że mi nie potrzebne.

    A migacze są potrzebne?

> [...]
    > przepisów telekomunikacyjnych (w przeciwieństwie do kierunkowskazów,
    > których nie możesz zdemontować ani zamienić na inne niehomologowane dla

    Ty nie rozumiesz o czym mowa i wtrącasz nieadekwatne kwestie jak
    homologacja.

    > Nadal nie potrafisz wymienić nic co sprawiało by, że CB radio było by
    > dla mnie czymś niezastąpionym. A mam na przykład ładowarkę USB w aucie,
    > której to ładowarki nie wymagają żadne przepisy a jednak się przydaje.

    No właśnie, czyli mimo, że ta ładowarka nie jest "czymś niezastąpionym"
    to ją masz i używasz. Dokładnie tak samo jest z CB radiem, że można je
    do czegoś używać albo nie używać. Ja tam obstawiam, że każdy samochód
    powinien zapewniać komunikację, ale niekoniecznie w formie CB radia. Np.
    V2I, zapala się czerwone i pojazdy same zatrzymują się. Tak samo V2V,
    jakiś samochód awaryjnie hamuje to jadące za nim zwalniają. Ale to
    prowadzi do autonomii pojazdów, że kierowcy nie są potrzebni. Kierowcy
    pojazdów nieautonomicznych mogą komunikować się między sobą by ostrzegać
    o takich samych zagrożeniach jakie pojazdy autonomiczne obsłużą
    samodzielnie. A pasażerowie mogą komunikować się między sobą dla jeszcze
    innych celów. Ale jak takiej potrzeby nie widzisz to, jak wyżej, tylko
    przymus :-)

  • 36. Data: 2023-07-17 17:19:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-17 o 16:20, io pisze:

    > No właśnie, czyli mimo, że ta ładowarka nie jest "czymś niezastąpionym"
    > to ją masz i używasz. Dokładnie tak samo jest z CB radiem, że można je
    > do czegoś używać albo nie używać. Ja tam obstawiam

    A ja obstawiam inaczej.
    Amen.

  • 37. Data: 2023-07-17 19:49:42
    Od: io <i...@o...pl.invalid>