    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.radio.cb
    Subject: Re: CB radio
    Date: Mon, 17 Jul 2023 14:51:04 +0200

    W dniu 16.07.2023 o 22:28, cef pisze:

    > W pewnym sensie widać, że jest zbędne.

    Niemniej jednak niektórzy nadal z powodzeniem używają.

    > W obu funkcjach się nie sprawdzi.

    Jak wyżej, niektórzy z powodzeniem używają.

    > Czyli radio jest bez znaczenia.

    Czyli nie przykładasz właściwej miary do tych, którzy używają i chcesz z
    tego wnioskować o tym czy tego czego używają jest potrzebne.

    > Odlotowy jest ten idiotyczny wniosek.
    > To smutne, że uczestnik tej grupy nie rozumie co to jest homologacja typu.

    Co ma homologacja do tego, że ludzie używają bądź nie używają w
    samochodach radia? Radia dowolnego typu, w tym CB radia czy komórki.
    Pieprzysz bez sensu.