  • Data: 2010-10-14 09:23:38
    Temat: Re: CB Radio do samochodu - ALAN 109 wystarczy?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:i95bs6$iig$1@news.onet.pl...

    > Jasne, ale skąd wiesz że autor wątku to ph, że tak pojechałeś po nim?

    Wystarczy glowny powod dla ktorego chce kupic CB - sam o tym bez ogrodek
    napisal.

    > A ja innych niż za prędkość chyba nie dostałem.

    To jeszcze kwestia gdzie i za jaka predkosc.

    > Jakie typki?

    Takie ktore ignoruja przepisy i brak im zwyklego zdrowego rozsadku.

    > Był jakiś wyrok w tej sprawie już?

    Moze stwierdza, ze pane zlapal, moze cos mu sie polamalo z przeladowania -
    wszak 18 chlopa to lekko liczac przynajmniej 2 x tyle ciezaru co ma w
    papierach T4.

    Jednak wyglada to tak, ze glownym winowajca jest kierowca. To on ostatecznie
    decyduje ile osob na poklad zabrac, kiedy wyprzedzac i czy lamac przepisy.
    Na drugim mijscu jest brak bezpiecznych drog, przynajmniej klasy
    ekspersowek. Wiekszosc tragicznych wypadkow zdarza sie na trasach, podszas
    niebezpiecznych manewrow wyprzedzania i przez kolizyjne skrzyzowania.

    --
    Picasso