  • Data: 2010-10-14 14:46:48
    Temat: Re: CB Radio do samochodu - ALAN 109 wystarczy?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    P_ablo pisze:

    > Zalozyciel watku ostentacyjnie deklaruje dlaczego chce kupic CB.

    I ja się oscentacyjnie przyznam że zamierzam zakupić w celu uniknięcia
    podstępnych łapanek po zaginięciu znaku i czepianie się szczegułów nic
    nie mających wspólnego z bezpieczeństwem moim i innych użytkowników
    drogi. Jeśli normalne życie, dojazd do pracy, przedszkola, sklepu a
    wszystko bez wariactw bo miasto jest tak zakorkowane że normalnemu
    myślącemu człowiekowi nie w głowie wyścigi skutkuje wyciąganiem ode mnie
    kasy przez "organy" to będę się temu przeciwstawiał wszelkimi sposobami
    bo na podatki już i tak zarabiam przez pół roku.
    Ostatnie zachowania "organów" są bardziej podobne do US (czy mafi -
    wyciąganie haraczu) niż do ścigania przestępców.