  • Data: 2009-03-04 22:13:06
    Temat: Re: CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    R2 pisze:

    > to nie tak, ja chce posiąść taka umiejętność poprostu , zamierzam poćwiczyć
    > na zamkniętym placu np pod Tesco, nie zamierzam tym szpanować ale IMHO taka
    > umiejętność się może przydać kiedy już będe kiedyś miał cos na tyle mocnego
    > że z samego gazu będzie szła na koło, wydaje mi się , że jazda na kole to
    > nie tylko szpan ale dodatkowa umiejętność opanowywania sprzęta , umiejętnośc

    Tylko jeśli planujesz zająć się na poważniej jazdą akrobacyjną. Inaczej
    będzie to szpan i niepotrzebne krzywdzenie maszyny. Jak myślisz - co się
    dzieje z olejem w silniku przy jeździe na tylnym kole?

    W ruchu drogowym bardziej się przydaje ćwiczenie paranoi ;)

    > balansowania i utrzymywania równowagi. Lepiej umiec jedną rzecz więcej niż
    > jej nie umieć. Pozatym, sorry ale moja ambicja mi nie pozwala na to... jak
    > się będe czuł kiedyś na wiele mocniejszym sprzęcie i obok mnie ktoś na czymś
    > słabym będzie rwał na koło a ja mając motocykl o 2x większej pojemności
    > potrafię tylko jeździć na 2 kołach.

    I właśnie o to chodzi - popracuj raczej nad psychiką, bo inaczej dasz
    się kiedyś śmiertelnie podpuścić.

    W ramach morału polecam końcówkę Powrotu do Przyszłości 3 i pewnie Rolls
    royce nie trafiony tylko dlatego, że główny bohater zmądrzał na tyle, że
    źle pojęta ambicja przestała go zmuszać do głupot.

    Niech sobie rwie. Niech sobie jedzie 2x szybciej.

    Kiedyś mnie taki (samochodowy wprawdzie, ale zawsze) szybki bill na
    trasie bardzo niecierpliwie wyprzedzał. 5km dalej leżał w rowie.

    Uczestnicząc w ruchu drogowym ambicję zostaw w domu. Jak chcesz ćwiczyć
    "sztuczki" - możesz to robić dopiero, jeśli będziesz to robił tylko dla
    siebie, a nie z powodów ambicjonalnych.