  • Data: 2009-03-04 19:36:32
    Temat: Re: CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
    Od: "mazdah" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6a87542b-1860-4923-b0de-d19b7475febd@z1g2000yqn
    .googlegroups.com...

    >Nie zmienia to faktu że jest to motocykl sportowy a Ty mylisz pojęcia

    >To jest 500-ka na 2 garach i nie masz szans ze sportowymi litrami nikt
    >z tym nie polemizował
    >ale stwierdzenie że "ledwo się toczy" to brednie (myślę że chyba nie
    >jeździłeś cb500)

    Nie jeździłem.
    Jeździłem za to parę razy Rocketem III i GSXRrem 1000.
    Moja NTV, a więc dość zbliżony motocykl do CB500, przy tych maszynach ani
    nie przyspiesza, ani nie hamuje.
    Ale frajdy z jazdy daje nie mniej.

    >Dla mnie te 5 sekund to nigdy nie był lajt - i stąd różnice w naszych
    >opiniach

    Dla kolesi w samochodach to też nie jest lajt.
    Punkt widzenia często zależy od punktu siedzenia.
    Poza tym te 5-7 sekund to jest katalogowo, na szosie przedstawia się to
    pewnie ciut inaczej.

    >Na prostej zdecydowanie tak ale w mieście - w ruchu okrężnym nie
    >brakuje mi mocy żeby pokazać pazur tym na ścigaczach.

    Mi nie brakuje nigdzie mocy,
    tylko, że ja nikomu nie musze udowadniać, że też mam sportową maszynę.
    Może mi się pazur stępił od przejechanych kilometrów, chociaż było ich
    niewiele.