  • 21. Data: 2013-01-31 17:20:08
    Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:510a9789$0$1216$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Nie znam ani jednej osoby, która by tak zrobiła, tj. kupiła NOWE auto
    > OSOBOWE za 100 tys i serwisowała go u kowala.
    > Więc obstawiam, że po prostu fantazjujesz.

    A ja znam tylko kilka przypadków osób prywatnych które po okresie gwarancji
    dalej serwisowały swoje auta w ASO. I dziwnym zbiegiem okoliczności sa to
    posiadacze Alfy, BMW i Volvo.

    Znani mi posiadacze Vectr, Mondeo czy Lagun jak tylko skończyła się
    gwarancja przenieśli się do najtańszego warsztatu jaki znaleźli, ewentualnie
    do prawie najtańszego ale bliższego im miejsca zamieszkania.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 22. Data: 2013-01-31 17:24:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A ja znam tylko kilka przypadków osób prywatnych które po okresie
    > gwarancji

    Aaaaa, PO gwarancji, wcześniej nie wspominałeś o tym szczególe, Twoim
    zdaniem pewnie drobnym? ;-)

    > dalej serwisowały swoje auta w ASO. I dziwnym zbiegiem okoliczności sa to
    > posiadacze Alfy, BMW i Volvo.
    >
    > Znani mi posiadacze Vectr, Mondeo czy Lagun jak tylko skończyła się
    > gwarancja

    No tak, zapomniałem, że są jeszcze badziewne firmy samochodowe, które nie
    dają gwarancji na taki okres, po którym pierwszy właściciel zazwyczaj się
    rozstaje ze swoim autem.

  • 23. Data: 2013-01-31 17:43:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Aaaaa, PO gwarancji, wcześniej nie wspominałeś o tym szczególe, Twoim
    > zdaniem pewnie drobnym? ;-)

    A to dla Ciebie to nie było oczywiste?

    > No tak, zapomniałem, że są jeszcze badziewne firmy samochodowe, które nie
    > dają gwarancji na taki okres, po którym pierwszy właściciel zazwyczaj się
    > rozstaje ze swoim autem.

    Rzeczone vany były produkowane w latach 2002 - 2010. Zakładam, że pytający
    kupuje od pierwszego właściciela, więc średnio taki van będzie miał 6 lat.
    Nie wiem czy ktokolwiek z tej trójki dawał taką gwarancję.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2013-01-31 18:32:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A to dla Ciebie to nie było oczywiste?

    Oczywiście że nie, moje auto ma 7 lat gwarancji, następne będzie miało
    przynajmniej 5, więc stan "PO gwarancji" jest dla mnie stanem dziwnym i
    obcym. ;-)

    > Rzeczone vany były produkowane w latach 2002 - 2010. Zakładam, że pytający
    > kupuje od pierwszego właściciela, więc średnio taki van będzie miał 6 lat.

    Że jak?
    6 lat to chyba górny wiek od pierwszego właściciela, a nie żadna średnia.

    > Nie wiem czy ktokolwiek z tej trójki dawał taką gwarancję.

    Fiat razem z przedłużoną 4-5 lat dawał na pewno, więc Lancia też.
    A Ty chyba mówiłeś o tym co było, a nie o tym co będzie.

  • 25. Data: 2013-01-31 21:55:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie zrozumiałeś chyba o co szło.....

    Tak, faktycznie. Źle zrozumiałem wypowiedź poprzednika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2013-02-01 13:22:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Że jak?
    > 6 lat to chyba górny wiek od pierwszego właściciela, a nie żadna średnia.

    Nie wiem, jak to liczysz. Skoro auto było produkowane od 2002 do 2010 to
    znaczy, że najstarsze od pierwszego właściciela może mieć 10 lat a
    najmłodsze 2. Wątkotwórca nie określił z jakiego rocznika chce kupić więc
    przyjąłem średnią czyli 6 lat.

    > Fiat razem z przedłużoną 4-5 lat dawał na pewno, więc Lancia też.

    Jaki procent właścicieli wykupuje przedłużoną gwarancję?

    > A Ty chyba mówiłeś o tym co było, a nie o tym co będzie.

    Jak pisałem nie znam warunków jakie były w tamtych latach, ale zakładam, że
    gwarancja trwałą krócej niż 6 lat. Więc auta które są do kupienia są już po
    gwarancji i były serwisowane zależnie od woli właściciela gdziekolwiek od
    ASO do kowala.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2013-02-01 16:58:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wiem, jak to liczysz.

    Obserwuję po ilu latach sprzedaje się auta kupowane jako nowe.
    Firmy najczęściej po 3, a od nich jest duuuuuża część.

    >Skoro auto było produkowane od 2002 do 2010 to znaczy, że najstarsze od
    >pierwszego właściciela może mieć 10 lat a najmłodsze 2.

    LOL, niezła średnia, tyle że kompletnie bez sensu.

    > Jaki procent właścicieli wykupuje przedłużoną gwarancję?

    Z tych co to chcą na serwisie oszczędzić?
    Ze znanych mi 100%. ;-)

    > Jak pisałem nie znam warunków jakie były w tamtych latach, ale zakładam,
    > że gwarancja trwałą krócej niż 6 lat.

    Tak o rok.

    >Więc auta które są do kupienia są już po gwarancji

    Dodaj że gdzieniegdzie.
    Większość już dawno jest sprzedana następnym właścicielom.

  • 28. Data: 2013-02-01 21:14:52
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-29 15:05, Ergie pisze:

    > Mnie z tej trójki kiedyś kilka osób polecało Ulysses ale nikt nie
    > potrafił tego uzasadnić.
    > Ergie

    Bo to to samo co inne, ale najtańszy w zakupie jako używany :) I
    najwcześniej miał silnik 13x koni :P