  • 11. Data: 2013-01-30 11:00:01
    Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-01-30 10:40, Marcin Kiciński pisze:

    > Może tak jest, ale Ulysse, C8 i Phedra to są właśnie w polskich warunkach droższe
    auta i nie sądzę
    > żeby właściciel któregokolwiek z nich na wstępie rezygnował z usług ASO.
    > Inna sprawa, że te auta najczęściej są do Polski sprowadzane jako używki (np.
    Ulysse już od wielu
    > lat nie ma w ofercie Fiata w Polsce).
    > No i raczej właściciel Fiata prędzej skusi się na wizytę w ASO, bo cena
    roboczogodziny
    > jest dla Lancii 2 razy wyższa niż dla Fiata (przynajmniej w "moim" ASO).
    >
    > Pozdrawiam
    > MK

    Nie ma w ofercie od kilku lat, bo chyba w 2008 zaprzestali produkcji
    tych autek...

  • 12. Data: 2013-01-30 17:15:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    .pl...

    > Z tego co widzę, tak to wygląda - ludzie kupujący droższe auta serwisują
    > je w ASO, ludzie kupujący tańsze auta serwisują je u pana Heńka.

    Ale problem z tym, że wszystkie z tych aut są droższe i nie bardzo sie ceną
    różnią.

  • 13. Data: 2013-01-30 18:54:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Ale problem z tym, że wszystkie z tych aut są droższe i nie bardzo sie
    > ceną różnią.

    Może się mylę, ale wydaje mi się, że gdy jeszcze były w sprzedaży to jednak
    Lancia była o 10-20% droższa od Fiata. Więc skoro ktoś był gotów płacić tyle
    za inny "lepszy" znaczek to pewnie tez bez zająknięcia płacił za serwis.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2013-01-30 18:58:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jednak Lancia była o 10-20% droższa od Fiata. Więc skoro ktoś był gotów
    > płacić tyle za inny "lepszy" znaczek to pewnie tez bez zająknięcia płacił

    Sugerujesz, że taki co był gotów kupić Fiata za 100 tys, na serwis już
    obowiązkowo żydził?
    Na to twierdzenie właśnie nie ma mojej zgody.

  • 15. Data: 2013-01-30 23:17:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    a.pl...

    > Sugerujesz, że taki co był gotów kupić Fiata za 100 tys, na serwis już
    > obowiązkowo żydził?

    Nie obowiązkowo, ale IMO prędzej się skusi na naprawę w tańszym warsztacie
    niż ktoś kto na takie same auto z innym znaczkiem wydał 20tys by mieć inny
    znaczek.

    I nie ma znaczenia cena wyjściowa 100 tys tylko porównanie do innych aut w
    tym segmencie. Skoro ktoś kupił vana to znaczy, że go potrzebował, a że
    akurat najtańszy kosztował 100 tys to trudno oszczędzi się na czymś innym.
    Ja wiem, że się mówi "jak stać mnie na płaszcz to i na kapelusz i
    rękawiczki", ale w praktyce często widuje takie obrazki, że ktoś jedzie
    drogim autem w zimie na letnich gumach albo najtańszych zimówkach bo mu
    szkoda wydać dwa tysiące. Skoro nie dba o własny komfort i bezpieczeństwo
    ciężko mi podejrzewać, że jest bardziej skłonny by zostawić swoją kasę w
    dobrym serwisie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 16. Data: 2013-01-31 08:17:49
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 23:17:36 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie obowiązkowo, ale IMO prędzej się skusi na naprawę w tańszym warsztacie
    > niż ktoś kto na takie same auto z innym znaczkiem wydał 20tys by mieć inny
    > znaczek.

    Ale serwisowanie Fiata jest połowę tańsze niż Lancii - nawet w tym samym ASO. Zatem
    tańszy znaczek - tańszy serwis, więc większa szansa że "biedny" właściciel Ulysse
    przyjdzie jednak do ASO :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 17. Data: 2013-01-31 11:11:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    ASO. Zatem tańszy znaczek - tańszy serwis, więc większa szansa że "biedny"
    właściciel Ulysse przyjdzie jednak do ASO :)

    Jeśli ma świadomość, że Phedra i Ulysee to takie same samochody.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2013-01-31 11:22:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:17:49 -0800 (PST), Marcin Kiciński napisał(a):

    > Ale serwisowanie Fiata jest połowę tańsze niż Lancii

    A czy to wynika z cen samej robocizny w ASO, czy ceny oryginalnych czesci
    oznaczonych jako "do Fiata" tez sa nizsze?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2013-01-31 17:10:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > akurat najtańszy kosztował 100 tys to trudno oszczędzi się na czymś innym.

    Nie znam ani jednej osoby, która by tak zrobiła, tj. kupiła NOWE auto
    OSOBOWE za 100 tys i serwisowała go u kowala.
    Więc obstawiam, że po prostu fantazjujesz.

  • 20. Data: 2013-01-31 17:11:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
> [...]

    > właściciel Ulysse przyjdzie jednak do ASO :)
    >

    > Jeśli ma świadomość, że Phedra i Ulysee to takie same samochody.

    Nie zrozumiałeś chyba o co szło.....