    From: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Date: Tue, 13 Dec 2011 10:25:53 +0000 (UTC)

    scobowski <s...@a...tlen.pl> napisał(a):

    > true! nie schylasz sie i nie nurkujesz (już zapomnialem ;) )
    > I do tego fajniej sie siedzi, wiecej sie widzi, lepiej sie czuje -
    > patrząc na świat ponad dachami osobówek.
    Tylko sie gorzej jezdzi, bardziej sie przechyla i slabo sobie radzi z bocznym
    wiatrem. Kombi zazwyczaj po prostu prowadzi sie lepiej. A i najczesciej jest
    cichsze, vany czesto sa jednobrylowe, wiec silnik jest slabiej wygluszony
    (tutaj kwestia modelu).
    Z wsadzaniem dzieciakow racja, pisalem wczesniej ,w kombi bol jest np zeby
    wysiasc ze srodkowego siedzenia miedzy fotelikami, w vanie bez poblemu
    (przynajmniej w XP/C4P, bo pewnie nie w kazdym).
    Natomiast nie zgadzam sie z tym latwiejszym pakowaniem do bagaznika. W XP mam
    560l, w ZXie kombi cos 550. Tylko ze 20cm dluzsze (bez skladania siedzen) i z
    racji wytloczenia blotnikow prawie 10cm szersze przy klapie, bo kola nie sa
    tak cofniete. Jest nizej, ale z punktu widzenia walizek, do kombika po prostu
    zmieszcze wiecej i mam wygodniejszy dostep.
    Oczywiscie powyzsze znika jesli porownac kombi do C4 GPktora po prostu ma
    sporo wiekszy bagaznik.

    C8 mozna jeszcze dostac w Belgii, Francji i paru innych miejscach, ale
    wyraznie znika, jeszcze na wiosne byly 3 wersje wyposazenia, 3 silniki,
    czerwony kolor. Teraz dwa kolory i dwa silniki. Resztki. Ale cena nie jest
    wcale bardzo zla.
    Tyle ze na 4 osoby to trzeba bardzo chciec. Ja przy 4 osobach bralbym ciagle
    duze kombi. niekoniecznie c-funf....

    --
    pozdr
    BrunoJ