  • Data: 2010-02-16 17:28:15
    Temat: Re: C4 Avant TDI
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:hleg7i$s1f$1@inews.gazeta.pl...

    > A ty znow z tym silnikiem. A wytluczone zawieszenie?

    A czytaleś całą wypowiedz, czy tylko ostatni dopisek?

    > Przestarzala konstrukcja nadwozia? Strefy zgniotu z czasow, kiedy malo kto
    > o nich slyszal? Mocno juz nadwyrezona buda po 12.5 roku podskakiwania na
    > polskich dziurach i przechylania sie na zakretach?

    Strefy zgniotu - ok. Mozemy mieć nadzieje, ze sie troche zmieniło przez te
    10-15 lat ;-)
    Ale zużycie nadwozia? Bez przesady.

    A tak genralnie - albo mówimy o kosztach i liczymy ile co kosztuje, albo
    rozmawiamy o strefach bezpieczeństwa.
    Póki co w wątku słyszałem o ekonomii i zuzyciu mechaniczny, to też do tego
    sie ustosunkowalem.
    Zeby nie bylo i zeby ktoś mnie nie zaszufladkował. Nie jestem człowiek,
    ktory twierdzi, ze Omega to wspaniale i super mega hiper auto.
    Mówie tylko, ze jest wygodne, stosunkowo tanie w utrzymaniu, a do tego duze
    A co do samego bezpieczeństwa ... nie przeceniam mozliwości starego
    samochodu. Jest kilkuletni i taki już będzie. Jest jednak cała masa nowszych
    konstrukcji, ktore mimo wszystko maja mniej i cienszych blaszek do pogięcia
    niż Omega i choć zdaje sobie sprawe z ułomności starszych konstrukcji, to
    mimo wszystko omega kiedyś byla dośc nowoszesnym autem i w testach nie
    wypada specjalnie źle.
    Poza tym w egzemplarzach okolo 10letnich i nowszych w standardzie masz juz 2
    poduszki i napinacze , a w większości 4 poduszki.
    Czy jest z tym bezpieczeństwem tak źle? Nie sądze. Czy nowe auta
    porównywalnej klasy są lepsze pod tym względem? Niewątpliwie.

    W większości wypadków jednak mówi sie o wspomnianej ekonomii, a tu już
    liczby mówią same za siebie.
    ps. oczywiście, jak kogoś stać na nowe - to dobrze. Nie bede namawiał na
    stare trupki. Pisze to co pisze do tych, co pieprzą 3 po 3 że stare
    samochody to nic tylko skarbonki i tyle, po czym zapożyczają sie na 50 tys
    na 9 lat zeby kupić fiata linea (padło akurat na ten przyklad, bo znam taki
    przypadek). Tu na grupie też jest sporo tych, co to mają kredyty na nowe
    samochody, a później cinko piszczą, bo auto miesięcznie kosztuje 2000zł
    samych kosztów.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE