  • Data: 2023-02-22 11:44:32
    Temat: Re: C++ ośla łączka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-17 o 23:06, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Dlaczego chcecie sami kopiować tę funkcję? Czy skonfigurowanie
    > odpowiedniej sekcji w skrypcie linkera nie wchodzi w grę? Przykładowo
    > funkcja do zapisu Flash znadująca się w RAM-ie jest w bibliotekach ST:

    W którejś wiadomości już pisałem, że mam takie, może nie całkiem
    racjonalne podejrzenie, że wpisana do RAMu wartość po 20 latach może
    ulec jakiemuś zakłóceniu i nie wróci sama do stanu prawidłowego a dana z
    flasha jak kiedyś przy jednym odczycie zostanie zakłócona to można
    liczyć, że przy kolejnym już się odczyta prawidłowo.
    P.G.