  • Data: 2009-06-10 07:32:23
    Temat: Re: C 70-200/2.8 IS czy bez IS
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez IS uzywalem, zastanawiam sie tylko jak bardzo przydaje ten IS bo
    > opinie sa skrajnie różne. IS ponoc mniej ostry, ponoc IS zakloca prace
    > AF. Do fotografowania głównie na koncertach.
    > Prosze bardziej doswiadczonych praktyków o opinie.

    Ja co prawda jestem Nikonowy, ale majac porownaniue 80-200 bez VR i 70-200 z VR
    specjalnie nie ma sie zastanawiac - zdecydowanie VR.

    Dlugie szkla 2.8 sa stosunkowo ciezkie, ale i tak IS da Ci ze 2 działki na
    bank - nie jest to regula, ale mozna ustrzelic ostra klatke przy 200mm, cropie
    x1.5 dla 1/30s. Tak wiec dla FF'a bedzie jeszcze lepiej :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327