  • Data: 2012-01-02 07:11:11
    Temat: Re: Były kiedyś karty graficzne...
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.12.2011 22:58, gadacz wrote:

    > to rozbij sygnał na 2, czyli drut przed tv,
    > jeden wtedy do telewizorni, a drugi do komputera,
    > a w komputerze pod tuner i po temacie.

    jasne, szczególnie w "N". W "N" się nie da i tyle w temacie.

    Chyba że analogowy sygnał wyciągnąć, mając dualny tuner od "N". Ale
    trzeba być świadomym żeby konwerter wymienić na Twin, pociągnąć drugi
    kabel z anteny no i wymienić tuner na podwójny, oraz pewnie zapłacić
    wyższy abonament za multiroom

    Marx